Megérkezett a hazai üzletekbe a The Vegetarian Butcher
Elindult a The Vegetarian Butcher növényi alapú, gyorsfagyasztott húshelyettesítő termékek magyarországi kiskereskedelmi forgalmazása. Az Unileverhez tartozó márka négyféle termékből álló portfóliója a Spar 140 üzletében debütált, de hamarosan a Tesco, az Auchan és a kifli.hu kínálatában is elérhető lesz.
A magyarországi üzletekbe is megérkezett a The Vegetarian Butcher. A díjnyertes márkát Jaap Korteweg, egy 9. generációs holland farmer alkotta meg azzal a céllal, hogy olyan ízletes, növényi alapú termékeket készítsen, melyek éppolyan finomak, mint a húsos változataik. A márka küldetése, hogy új, fenntartható technológiákkal, hüvelyesek és gabonák felhasználásával olyan, húst helyettesítő termékeket alkosson meg, amelyekkel a húsimádóknak sem kell lemondaniuk a klasszikus húsételek ízéről, állagáról és hagyományairól, amikor a vegetáriánus vagy a vegán helyettesítő termékeket választják.
A márka Magyarországon a kiskereskedelmi forgalomban egy négy termékből álló, gyorsfagyasztott portfólióval debütál. A The Vegetarian Butcher termékek elsőként kizárólagosan a Spar egységeiben, országosan 140 üzletben érhetőek el április közepétől, májustól pedig a Tesco és az Auchan áruházaival bővül a disztribúció, országos lefedettséggel. A termékek e kiskereskedelmi partnerek webshopjaiban, illetve a kifli.hu kínálatában is elérhetőek lesznek. A termékbevezetést április második felétől kezdődően országos kampány kíséri, amely influencer-együttműködésekre, áruházi akciókra, eladáshelyi megjelenésekre és átfogó digitális kampányra is épül.
Az idén márciusban megrendezett Sirha Budapest szakkiállításon a szakmabeliek – séfek, élelmezésvezetők, étteremüzemeltetők – is megkóstolhatták a termékeket. A válaszadók 95%-ának ízlettek a termékek, ezen belül 67%-a nagyon jónak, 28%-a pedig jónak ítélte meg az ízüket. A megkérdezettek 90%-a vélekedett úgy, hogy a kóstolt termék íze megegyezik a hússal készült változatéval, a tesztelés alapján pedig a megkérdezett étteremüzemeltetők 85%-a szívesen beépítené a termékeket a menüjébe alapanyagként.
A kiskereskedelmi forgalmazást megelőzően indult el a The Vegetarian Butcher éttermi felhasználásra szánt portfóliójának hazai forgalmazása – az itt szerzett tapasztalatok alapján állt össze a kiskereskedelmi szortiment.
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >