Megérkezett a hazai üzletekbe a The Vegetarian Butcher
Elindult a The Vegetarian Butcher növényi alapú, gyorsfagyasztott húshelyettesítő termékek magyarországi kiskereskedelmi forgalmazása. Az Unileverhez tartozó márka négyféle termékből álló portfóliója a Spar 140 üzletében debütált, de hamarosan a Tesco, az Auchan és a kifli.hu kínálatában is elérhető lesz.
A magyarországi üzletekbe is megérkezett a The Vegetarian Butcher. A díjnyertes márkát Jaap Korteweg, egy 9. generációs holland farmer alkotta meg azzal a céllal, hogy olyan ízletes, növényi alapú termékeket készítsen, melyek éppolyan finomak, mint a húsos változataik. A márka küldetése, hogy új, fenntartható technológiákkal, hüvelyesek és gabonák felhasználásával olyan, húst helyettesítő termékeket alkosson meg, amelyekkel a húsimádóknak sem kell lemondaniuk a klasszikus húsételek ízéről, állagáról és hagyományairól, amikor a vegetáriánus vagy a vegán helyettesítő termékeket választják.
A márka Magyarországon a kiskereskedelmi forgalomban egy négy termékből álló, gyorsfagyasztott portfólióval debütál. A The Vegetarian Butcher termékek elsőként kizárólagosan a Spar egységeiben, országosan 140 üzletben érhetőek el április közepétől, májustól pedig a Tesco és az Auchan áruházaival bővül a disztribúció, országos lefedettséggel. A termékek e kiskereskedelmi partnerek webshopjaiban, illetve a kifli.hu kínálatában is elérhetőek lesznek. A termékbevezetést április második felétől kezdődően országos kampány kíséri, amely influencer-együttműködésekre, áruházi akciókra, eladáshelyi megjelenésekre és átfogó digitális kampányra is épül.
Az idén márciusban megrendezett Sirha Budapest szakkiállításon a szakmabeliek – séfek, élelmezésvezetők, étteremüzemeltetők – is megkóstolhatták a termékeket. A válaszadók 95%-ának ízlettek a termékek, ezen belül 67%-a nagyon jónak, 28%-a pedig jónak ítélte meg az ízüket. A megkérdezettek 90%-a vélekedett úgy, hogy a kóstolt termék íze megegyezik a hússal készült változatéval, a tesztelés alapján pedig a megkérdezett étteremüzemeltetők 85%-a szívesen beépítené a termékeket a menüjébe alapanyagként.
A kiskereskedelmi forgalmazást megelőzően indult el a The Vegetarian Butcher éttermi felhasználásra szánt portfóliójának hazai forgalmazása – az itt szerzett tapasztalatok alapján állt össze a kiskereskedelmi szortiment.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kézműves vagy a Temu jelző lesz a fa alatt? – felmérést készített a Meska magyar kézműves oldal
A Meska online kézműves piactér felmérése szerint az emberek közel…
Tovább olvasom >DRS-rendszer Magyarországon: tanácsok a sikeres visszaváltáshoz
2024. január 1-jén indult el Magyarországon a DRS (Deposit Return…
Tovább olvasom >Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >