Megérkezett a Coop Svédország digitális asszisztense
Mostantól a svéd Coop honlapján új segítséggel találkozhatnak a vásárlók. Coopernek, a cég digitális asszisztensének működése a mesterséges intelligencián alapul.

A digitális asszisztens segít eligazodni a honlapon
Cooper különböző témák kapcsán szólítja majd meg a vásárlókat, illetve tanácsokat ad az online vásárlást illetően. A digitális asszisztens a Coop Svédország weboldalának bal alsó sarkában jelenik meg.
Azokra a kérdésekre, amelyekre Cooper nem tud azonnal válaszolni, a következő napon találhatják meg a választ az érdeklődők.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >