Megérkezett a Coop Svédország digitális asszisztense
Mostantól a svéd Coop honlapján új segítséggel találkozhatnak a vásárlók. Coopernek, a cég digitális asszisztensének működése a mesterséges intelligencián alapul.

A digitális asszisztens segít eligazodni a honlapon
Cooper különböző témák kapcsán szólítja majd meg a vásárlókat, illetve tanácsokat ad az online vásárlást illetően. A digitális asszisztens a Coop Svédország weboldalának bal alsó sarkában jelenik meg.
Azokra a kérdésekre, amelyekre Cooper nem tud azonnal válaszolni, a következő napon találhatják meg a választ az érdeklődők.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Az olasz fogyasztóknak fontosabb a kényelem, mint az ár
Az Altroconsumo olasz fogyasztóvédelmi szervezet felmérése szerint a szupermarket vásárlók…
Tovább olvasom >Automatizált boltok jövője: Magyarországon is megjelenhetnek a személyzet nélküli üzletek
A Coop Szeged Zrt. hamarosan új szintre emeli bolthálózatának működését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >