Megérkezett a Coop Svédország digitális asszisztense
Mostantól a svéd Coop honlapján új segítséggel találkozhatnak a vásárlók. Coopernek, a cég digitális asszisztensének működése a mesterséges intelligencián alapul.
Cooper különböző témák kapcsán szólítja majd meg a vásárlókat, illetve tanácsokat ad az online vásárlást illetően. A digitális asszisztens a Coop Svédország weboldalának bal alsó sarkában jelenik meg.
Azokra a kérdésekre, amelyekre Cooper nem tud azonnal válaszolni, a következő napon találhatják meg a választ az érdeklődők.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Átvállalja a Coop az egészségügyi betétek megemelt áfájának különbözetét Olaszországban
A Coop Italia vállalta, hogy nem hárítja a vásárlókra az…
Tovább olvasom >StarStore – Év Kereskedője 2023: Átadtuk a díjakat
A Trade magazin idén már 9. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Alapelveket fektetett le az NRF az MI kiskereskedelmi alkalmazására vonatkozóan
Mivel a kiskereskedők egyre több MI-eszközt alkalmaznak, az amerikai kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Borsodi a magyar futballválogatott hivatalos söre
Együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Magyar Labdarúgó…
Tovább olvasom >1,1 milliárd dolláros megállapodást kötött a Coca-Cola és a Microsoft
Az italgyártó már közel egy éve dolgozik a generatív mesterséges…
Tovább olvasom >Tízből hat Z-generációs vásárlónak a felhasználói élmény és a megbízható értékelések a legfontosabbak
Több mint 75% vásárláskor az értékelésekre és az ügyfélszolgálatra támaszkodik…
Tovább olvasom >