Megérkezett a Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein termék
Coca-ColaTM bemutatja a Coca-Cola Zéró Cukor Zéró KoffeintTM, a közkedvelt Coca-Cola Zéró Cukor íz új, frissítő változatát, amely lehetőséget kínál a fogyasztóknak, hogy kedvenc italukat bármikor élvezhessék.
A Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein kizárólag 500 ml-es palackban kapható a nagyobb üzletek kínálatában.
A Coca-Cola tudja, hogy rajongói hihetetlenül elfoglalt életet élnek, ezért az ikonikus márka igyekszik segíteni a felnőtteknek, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki az estéjükből, anélkül, hogy aggódnának a lefekvés előtti koffein- vagy cukorfogyasztás miatt. A Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein így hát tökéletes, felemelő ízélményt nyújt egy hosszú nap után.
A koffeinmentes Coca-Cola ízét már nagyon várták a fogyasztók, így az új variáns bevezetése elsősorban erre az egyre többször megjelenő igényre reagált.
Vida Annamária, a Coca-Cola magyarországi brand managere elmondta:
„Sokunk életének ritmusa hirtelen felgyorsult, és elfoglaltabbak vagyunk, mint valaha. Megértjük, hogy a rajongóink egyszerre próbálnak megfelelni az élet, a munka és a család kihívásainak, ezért olyan terméket akartunk létrehozni, ami a munkán és az élet tennivalóin túli érzést ünnepli, amikor tiéd az éjszaka, és végre megpihenhetsz. A Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein nagyszerű ízélményt nyújt egy hosszú nap után. Az a bizonyos pénteki életérzés… de a lényeg, hogy a nap bármelyik szakaszában, kompromisszumok nélkül élvezheted a kedvenc italod.”
Az újonnan bevezetett Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein azt ünnepli, amit sokunk számára a munka és a mindennapi tennivalók után következő élvezetes este jelent. És most… relax!
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >