Megérkezett a Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein termék
Coca-ColaTM bemutatja a Coca-Cola Zéró Cukor Zéró KoffeintTM, a közkedvelt Coca-Cola Zéró Cukor íz új, frissítő változatát, amely lehetőséget kínál a fogyasztóknak, hogy kedvenc italukat bármikor élvezhessék.

A termék 500ml-es palackban érhető el
A Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein kizárólag 500 ml-es palackban kapható a nagyobb üzletek kínálatában.
A Coca-Cola tudja, hogy rajongói hihetetlenül elfoglalt életet élnek, ezért az ikonikus márka igyekszik segíteni a felnőtteknek, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki az estéjükből, anélkül, hogy aggódnának a lefekvés előtti koffein- vagy cukorfogyasztás miatt. A Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein így hát tökéletes, felemelő ízélményt nyújt egy hosszú nap után.
A koffeinmentes Coca-Cola ízét már nagyon várták a fogyasztók, így az új variáns bevezetése elsősorban erre az egyre többször megjelenő igényre reagált.
Vida Annamária, a Coca-Cola magyarországi brand managere elmondta:
„Sokunk életének ritmusa hirtelen felgyorsult, és elfoglaltabbak vagyunk, mint valaha. Megértjük, hogy a rajongóink egyszerre próbálnak megfelelni az élet, a munka és a család kihívásainak, ezért olyan terméket akartunk létrehozni, ami a munkán és az élet tennivalóin túli érzést ünnepli, amikor tiéd az éjszaka, és végre megpihenhetsz. A Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein nagyszerű ízélményt nyújt egy hosszú nap után. Az a bizonyos pénteki életérzés… de a lényeg, hogy a nap bármelyik szakaszában, kompromisszumok nélkül élvezheted a kedvenc italod.”
Az újonnan bevezetett Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein azt ünnepli, amit sokunk számára a munka és a mindennapi tennivalók után következő élvezetes este jelent. És most… relax!
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kínai kézbe kerülhet a Media Markt és a Saturn
Új tulajdonosa lehet Európa egyik legismertebb elektronikai áruházláncának: a kínai…
Tovább olvasom >Az LVMH hathavi profitja 22 százalékkal, a bevétele 4 százalékkal csökkent
Csökkent az LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton SA, a világ…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi hatóság: gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza a Family Frost
Elősütött, gyorsfagyasztott burgonyakrokettet hívott vissza ásványolaj-szennyezettség miatt a Family Frost…
Tovább olvasom >