Megérkezett a Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein termék
Coca-ColaTM bemutatja a Coca-Cola Zéró Cukor Zéró KoffeintTM, a közkedvelt Coca-Cola Zéró Cukor íz új, frissítő változatát, amely lehetőséget kínál a fogyasztóknak, hogy kedvenc italukat bármikor élvezhessék.

A termék 500ml-es palackban érhető el
A Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein kizárólag 500 ml-es palackban kapható a nagyobb üzletek kínálatában.
A Coca-Cola tudja, hogy rajongói hihetetlenül elfoglalt életet élnek, ezért az ikonikus márka igyekszik segíteni a felnőtteknek, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki az estéjükből, anélkül, hogy aggódnának a lefekvés előtti koffein- vagy cukorfogyasztás miatt. A Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein így hát tökéletes, felemelő ízélményt nyújt egy hosszú nap után.
A koffeinmentes Coca-Cola ízét már nagyon várták a fogyasztók, így az új variáns bevezetése elsősorban erre az egyre többször megjelenő igényre reagált.
Vida Annamária, a Coca-Cola magyarországi brand managere elmondta:
„Sokunk életének ritmusa hirtelen felgyorsult, és elfoglaltabbak vagyunk, mint valaha. Megértjük, hogy a rajongóink egyszerre próbálnak megfelelni az élet, a munka és a család kihívásainak, ezért olyan terméket akartunk létrehozni, ami a munkán és az élet tennivalóin túli érzést ünnepli, amikor tiéd az éjszaka, és végre megpihenhetsz. A Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein nagyszerű ízélményt nyújt egy hosszú nap után. Az a bizonyos pénteki életérzés… de a lényeg, hogy a nap bármelyik szakaszában, kompromisszumok nélkül élvezheted a kedvenc italod.”
Az újonnan bevezetett Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein azt ünnepli, amit sokunk számára a munka és a mindennapi tennivalók után következő élvezetes este jelent. És most… relax!
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >