Megérkezett a Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein termék
Coca-ColaTM bemutatja a Coca-Cola Zéró Cukor Zéró KoffeintTM, a közkedvelt Coca-Cola Zéró Cukor íz új, frissítő változatát, amely lehetőséget kínál a fogyasztóknak, hogy kedvenc italukat bármikor élvezhessék.

A termék 500ml-es palackban érhető el
A Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein kizárólag 500 ml-es palackban kapható a nagyobb üzletek kínálatában.
A Coca-Cola tudja, hogy rajongói hihetetlenül elfoglalt életet élnek, ezért az ikonikus márka igyekszik segíteni a felnőtteknek, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki az estéjükből, anélkül, hogy aggódnának a lefekvés előtti koffein- vagy cukorfogyasztás miatt. A Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein így hát tökéletes, felemelő ízélményt nyújt egy hosszú nap után.
A koffeinmentes Coca-Cola ízét már nagyon várták a fogyasztók, így az új variáns bevezetése elsősorban erre az egyre többször megjelenő igényre reagált.
Vida Annamária, a Coca-Cola magyarországi brand managere elmondta:
„Sokunk életének ritmusa hirtelen felgyorsult, és elfoglaltabbak vagyunk, mint valaha. Megértjük, hogy a rajongóink egyszerre próbálnak megfelelni az élet, a munka és a család kihívásainak, ezért olyan terméket akartunk létrehozni, ami a munkán és az élet tennivalóin túli érzést ünnepli, amikor tiéd az éjszaka, és végre megpihenhetsz. A Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein nagyszerű ízélményt nyújt egy hosszú nap után. Az a bizonyos pénteki életérzés… de a lényeg, hogy a nap bármelyik szakaszában, kompromisszumok nélkül élvezheted a kedvenc italod.”
Az újonnan bevezetett Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein azt ünnepli, amit sokunk számára a munka és a mindennapi tennivalók után következő élvezetes este jelent. És most… relax!
Kapcsolódó cikkeink
Visszatérnek a Coca-Cola ikonikus „neves” palackjai!
Emlékszel még arra, amikor a saját vagy szeretteid nevét szúrhattad…
Tovább olvasom >Brandépítés a fesztiválokon
A fesztiválok mára a márkák számára nem csupán szponzorációs felületek,…
Tovább olvasom >AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >