Megérkezett a Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein termék
Coca-ColaTM bemutatja a Coca-Cola Zéró Cukor Zéró KoffeintTM, a közkedvelt Coca-Cola Zéró Cukor íz új, frissítő változatát, amely lehetőséget kínál a fogyasztóknak, hogy kedvenc italukat bármikor élvezhessék.

A termék 500ml-es palackban érhető el
A Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein kizárólag 500 ml-es palackban kapható a nagyobb üzletek kínálatában.
A Coca-Cola tudja, hogy rajongói hihetetlenül elfoglalt életet élnek, ezért az ikonikus márka igyekszik segíteni a felnőtteknek, hogy a lehető legtöbbet hozzák ki az estéjükből, anélkül, hogy aggódnának a lefekvés előtti koffein- vagy cukorfogyasztás miatt. A Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein így hát tökéletes, felemelő ízélményt nyújt egy hosszú nap után.
A koffeinmentes Coca-Cola ízét már nagyon várták a fogyasztók, így az új variáns bevezetése elsősorban erre az egyre többször megjelenő igényre reagált.
Vida Annamária, a Coca-Cola magyarországi brand managere elmondta:
„Sokunk életének ritmusa hirtelen felgyorsult, és elfoglaltabbak vagyunk, mint valaha. Megértjük, hogy a rajongóink egyszerre próbálnak megfelelni az élet, a munka és a család kihívásainak, ezért olyan terméket akartunk létrehozni, ami a munkán és az élet tennivalóin túli érzést ünnepli, amikor tiéd az éjszaka, és végre megpihenhetsz. A Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein nagyszerű ízélményt nyújt egy hosszú nap után. Az a bizonyos pénteki életérzés… de a lényeg, hogy a nap bármelyik szakaszában, kompromisszumok nélkül élvezheted a kedvenc italod.”
Az újonnan bevezetett Coca-Cola Zéró Cukor Zéró Koffein azt ünnepli, amit sokunk számára a munka és a mindennapi tennivalók után következő élvezetes este jelent. És most… relax!
Kapcsolódó cikkeink
Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >Közös európai fellépés eredményeként változtat zöld marketing üzenetein a Coca-Cola
A Svéd Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közös…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pepsi gyártása hazatér Magyarországra
A Szentkirályi Magyarország Kft. beruházása nyomán hazatér a Pepsi gyártása,…
Tovább olvasom >Gyorséttermi nagyüzem: tovább nőtt a McDonald’s és a Burger King árbevétele, de egyre többe kerül a hamburger
Sikeres pénzügyi évet zárt 2024-ben a két legnagyobb gyorsétteremlánc Magyarországon:…
Tovább olvasom >Növelte piaci részesedését és árbevételét 2024-ben a Praktiker
A kihívásokkal teli környezetben is pozitív eredménnyel és piaci részesedésének…
Tovább olvasom >