Megéri üzemeltetni az önkiszolgáló fotóelőhívó kioszkokat
A Saturnokban üzemelő érintőképernyős expressz előhívókon naponta legalább 1500-2000 képet nyomtatnak.A rendszert szállító
HP szerint az első öt hónap tapasztalatai kedvezőek,
így az év végéig a Saturn és
Médiamarkt elektronikai lánc további egységeiben
is megjelennek azok az automaták, amelyekkel a vevők maguk
nyomtathatják, sőt szerkeszthetik is fotóikat. Az
elektronikai lánc megvásárolta az egymillió
forintos berendezéseket, amely képes kezelni a CD-t,
DVD-t, pendrive-t, illetve memóriakártyákatl, de
a fotó átvihető mobiltelefonról is bluetooth-on
keresztül. A legtöbben még mindig a 10×15-ös
fotóméretet választják, ami képenként
60 forintba kerül, de választható a 60×90-es
plakát méret is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >