Megéri üzemeltetni az önkiszolgáló fotóelőhívó kioszkokat
A Saturnokban üzemelő érintőképernyős expressz előhívókon naponta legalább 1500-2000 képet nyomtatnak.A rendszert szállító
HP szerint az első öt hónap tapasztalatai kedvezőek,
így az év végéig a Saturn és
Médiamarkt elektronikai lánc további egységeiben
is megjelennek azok az automaták, amelyekkel a vevők maguk
nyomtathatják, sőt szerkeszthetik is fotóikat. Az
elektronikai lánc megvásárolta az egymillió
forintos berendezéseket, amely képes kezelni a CD-t,
DVD-t, pendrive-t, illetve memóriakártyákatl, de
a fotó átvihető mobiltelefonról is bluetooth-on
keresztül. A legtöbben még mindig a 10×15-ös
fotóméretet választják, ami képenként
60 forintba kerül, de választható a 60×90-es
plakát méret is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >