Megéri üzemeltetni az önkiszolgáló fotóelőhívó kioszkokat
A Saturnokban üzemelő érintőképernyős expressz előhívókon naponta legalább 1500-2000 képet nyomtatnak.A rendszert szállító
HP szerint az első öt hónap tapasztalatai kedvezőek,
így az év végéig a Saturn és
Médiamarkt elektronikai lánc további egységeiben
is megjelennek azok az automaták, amelyekkel a vevők maguk
nyomtathatják, sőt szerkeszthetik is fotóikat. Az
elektronikai lánc megvásárolta az egymillió
forintos berendezéseket, amely képes kezelni a CD-t,
DVD-t, pendrive-t, illetve memóriakártyákatl, de
a fotó átvihető mobiltelefonról is bluetooth-on
keresztül. A legtöbben még mindig a 10×15-ös
fotóméretet választják, ami képenként
60 forintba kerül, de választható a 60×90-es
plakát méret is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: augusztusban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 2,4, az előző havit 0,8 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NGM: nő a vásárlóerő, bővül a kiskereskedelem – a családi adócsökkentések és a nyugdíjasok élelmiszerutalványa tovább erősítik a forgalmat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >