Megéri üzemeltetni az önkiszolgáló fotóelőhívó kioszkokat
A Saturnokban üzemelő érintőképernyős expressz előhívókon naponta legalább 1500-2000 képet nyomtatnak.A rendszert szállító
HP szerint az első öt hónap tapasztalatai kedvezőek,
így az év végéig a Saturn és
Médiamarkt elektronikai lánc további egységeiben
is megjelennek azok az automaták, amelyekkel a vevők maguk
nyomtathatják, sőt szerkeszthetik is fotóikat. Az
elektronikai lánc megvásárolta az egymillió
forintos berendezéseket, amely képes kezelni a CD-t,
DVD-t, pendrive-t, illetve memóriakártyákatl, de
a fotó átvihető mobiltelefonról is bluetooth-on
keresztül. A legtöbben még mindig a 10×15-ös
fotóméretet választják, ami képenként
60 forintba kerül, de választható a 60×90-es
plakát méret is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >Megnövelten hőálló PET-csomagolóanyagot fejlesztett a Pro Form Kft. és a Műegyetem
Közösen fejlesztett megnövelt hőállóságú PET-csomagolóanyagot a Pro-Form Ipari és Kereskedelmi…
Tovább olvasom >