Megéri üzemeltetni az önkiszolgáló fotóelőhívó kioszkokat
A Saturnokban üzemelő érintőképernyős expressz előhívókon naponta legalább 1500-2000 képet nyomtatnak.A rendszert szállító
HP szerint az első öt hónap tapasztalatai kedvezőek,
így az év végéig a Saturn és
Médiamarkt elektronikai lánc további egységeiben
is megjelennek azok az automaták, amelyekkel a vevők maguk
nyomtathatják, sőt szerkeszthetik is fotóikat. Az
elektronikai lánc megvásárolta az egymillió
forintos berendezéseket, amely képes kezelni a CD-t,
DVD-t, pendrive-t, illetve memóriakártyákatl, de
a fotó átvihető mobiltelefonról is bluetooth-on
keresztül. A legtöbben még mindig a 10×15-ös
fotóméretet választják, ami képenként
60 forintba kerül, de választható a 60×90-es
plakát méret is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Romló, de a nemzetgazdasági átlagnál jobb konjunktúra a turizmusban
2025. júniusban a turisztikai cégek 70%-a szolgáltatási árainak növekedéséről számolt…
Tovább olvasom >A vegánok gyakrabban vásárolnak élelmiszert, mint a húsfogyasztók
A vegánok és vegetáriánusok lényegesen gyakrabban járnak élelmiszert vásárolni, mint…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >