Megelőzte az Amazon a Wal-Martot
Jóval a várakozások felett alakult az Amazon online kiskereskedelmi cég idei második negyedéves eredménye és forgalma – írja a Napi Gazdaság nyomán az index. A seattle-i társaság 2015. április–júniusi időszakára váratlan, 92 millió dolláros nyereséget jelentett, holott egy évvel korábban még 126 millió dollár veszteséget volt kénytelen elkönyvelni.
A harmadik negyedévben az Amazon 23,3 és 25,5 milliárd dollár közötti nettó árbevétellel számol, a tavalyi harmadik évnegyed 20,6 milliárd dolláros forgalma után. A bejelentés után az Amazon részvényárfolyama 19 százalékkal, 573,45 dollárra ugrott a New York-i tőzsde zárás utáni kereskedelmében, miáltal 267 milliárd dollárra ugrott a cég piaci értéke.
Az online kiskereskedelmi cég ezzel lekörözte offline vetélytársát, a Wal-Martot, amelynek piaci kapitalizációja jelenleg csak 233,5 milliárd dollár, hiába bonyolít le értékben ötször akkora forgalmat évente. (index)
Kapcsolódó cikkeink
Az Amazon visszakozik: kínai megrendelések lemondásával reagál az amerikai vámemelésre
A kereskedelmi háború új fejezete az e-kereskedelemben – az Amazon…
Tovább olvasom >Megduplázná eredményét a Waberer’s 2031-re
A kihívások ellenére rekord eredménnyel zárta a tavalyi évet a…
Tovább olvasom >Elindult az Amazon Írországban
Az Amazon elindította írországi online áruházát, az Amazon.ie-t, ahol több…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >