Megelőzte az Amazon a Wal-Martot
Jóval a várakozások felett alakult az Amazon online kiskereskedelmi cég idei második negyedéves eredménye és forgalma – írja a Napi Gazdaság nyomán az index. A seattle-i társaság 2015. április–júniusi időszakára váratlan, 92 millió dolláros nyereséget jelentett, holott egy évvel korábban még 126 millió dollár veszteséget volt kénytelen elkönyvelni.
A harmadik negyedévben az Amazon 23,3 és 25,5 milliárd dollár közötti nettó árbevétellel számol, a tavalyi harmadik évnegyed 20,6 milliárd dolláros forgalma után. A bejelentés után az Amazon részvényárfolyama 19 százalékkal, 573,45 dollárra ugrott a New York-i tőzsde zárás utáni kereskedelmében, miáltal 267 milliárd dollárra ugrott a cég piaci értéke.
Az online kiskereskedelmi cég ezzel lekörözte offline vetélytársát, a Wal-Martot, amelynek piaci kapitalizációja jelenleg csak 233,5 milliárd dollár, hiába bonyolít le értékben ötször akkora forgalmat évente. (index)
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Minőség és innováció: 51 új termékkel bővült a SPAR saját gyártású kínálat
Ötvenegy új, magas minőségű élelmiszerrel bővült a SPAR Magyarország bicskei,…
Tovább olvasom >A PICK Bordó körtúrák három új útvonallal bővülnek
A magyarok majdnem fele rendszeresen, legalább 1-2 alkalommal végez testmozgást…
Tovább olvasom >Házilag komposztálható biopolimer alapú csomagolóanyagot fejleszt a Q-Automotive Kft. és az SZTE
Házilag komposztálható biopolimer alapú csomagolóanyagot fejleszt a Q-Automotive Kft. és…
Tovább olvasom >