Megelőzi a Cyber Monday a Black Friday-t
Az Allocadia felmérése szerint idén nem a Black Friday, hanem a Cyber Monday lesz nagyobb forgalmú, az online vásárlás pedig egyértelműen nagyobb arányú lesz, mint a fizikai boltokban történő pénzköltés.

Az online tér hódítása
Az Allocadia több mint 1000 amerikait kérdezett meg az online vásárlási szokásokról. Az eredmények azt mutatják, hogy 48%-uk nem fog vásárolni a Black Friday-on, viszont 61%-uk részt vesz a Cyber Monday-on.
Retaill Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
SPAR Group: növekszik az AI elfogadottsága a kiskereskedelemben
Egyre nagyobb teret nyer a kiskereskedelmi környezetben a mesterséges intelligencia,…
Tovább olvasom >Főként termékkeresésre használják a generatív AI-t
A generatív mesterséges intelligencia (AI) egyre népszerűbb a vásárlók körében,…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >