Megelőzi a Cyber Monday a Black Friday-t
Az Allocadia felmérése szerint idén nem a Black Friday, hanem a Cyber Monday lesz nagyobb forgalmú, az online vásárlás pedig egyértelműen nagyobb arányú lesz, mint a fizikai boltokban történő pénzköltés.

Az online tér hódítása
Az Allocadia több mint 1000 amerikait kérdezett meg az online vásárlási szokásokról. Az eredmények azt mutatják, hogy 48%-uk nem fog vásárolni a Black Friday-on, viszont 61%-uk részt vesz a Cyber Monday-on.
Retaill Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Túl a kenyéren – Globális frontvonalak az alapélelmiszer-piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Klímaváltozás: háttérbe szoruló aggodalom az EU-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online piacterek új kihívások előtt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >30 éves a Lufthansa Systems Hungária: ma már több mint 800 főt foglalkoztat az IT vállalat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Újabb zöld projektek előkészítését kezdte meg az AutoWallis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >