Megelőzi a Cyber Monday a Black Friday-t
Az Allocadia felmérése szerint idén nem a Black Friday, hanem a Cyber Monday lesz nagyobb forgalmú, az online vásárlás pedig egyértelműen nagyobb arányú lesz, mint a fizikai boltokban történő pénzköltés.

Az online tér hódítása
Az Allocadia több mint 1000 amerikait kérdezett meg az online vásárlási szokásokról. Az eredmények azt mutatják, hogy 48%-uk nem fog vásárolni a Black Friday-on, viszont 61%-uk részt vesz a Cyber Monday-on.
Retaill Customer Experience
Kapcsolódó cikkeink
Mindent a házi kedvencnek! – Euromonitor International 2025
A globális kisállatgondozási piac 2025-ben várhatóan eléri a 215 milliárd…
Tovább olvasom >Költségtudatosság és tech-nyitottság – így utaznak külföldre a magyarok idén a Visa felmérése szerin
A magyarok 36%-a tervez külföldi nyaralást a közelgő szabadsága alatt,…
Tovább olvasom >Tízből kilenc fogyasztó már a mesterséges intelligenciára bízza az online keresést
A Bain & Company friss jelentése szerint a fogyasztók 80%-a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >