Megduplázza hot dog választékát júliusban a MOL
Július hónapban a meglévő 5 mellé további 6 hot dog-fajta érkezik a mintegy 50 MOL-töltőállomáson megtalálható Fresh Cornerekbe.
Itt a nyár, a strandolás és persze a „strandkaják” időszaka. Az egyik legnépszerűbb streetfood, a nyaralók körében is különösen népszerű hot dog eddig is a Fresh Cornerek kínálatának egyik legnépszerűbb darabja volt. Most azonban a Bistro hot dog, az amerikai és a francia típus sima és sajtos virslis verziója mellé újabb hat ízzel bővül a választék, így júliusban Bajor, Monte Cristo, Vega-dog, Western, Éhes kertész és Mexikói változat közül is választhatnak azok, akik egy Fresh Cornernél pihennek meg útközben.
„Mivel nyaranta sokan kelnek útra autóval, a MOL júliusra időzítette melegétel kategóriájának választékbővítését. Az ízkínálat kidolgozását a legnépszerűbb nemzetközi hot dog-típusok ihlették az európai fogyasztók ízlésére szabva” – mondta el Orosz András, a MOL Magyarország Kiskereskedelem vezetője.
Az Egyesült Államokban, a hot dog hazájában egyébként a július hagyományosan a hot dog hava, ehhez is kapcsolódik a MOL lépése, amely mintegy 50 töltőállomást érint Magyarországon – ennyi helyen működik jelenleg Fresh Corner.
A MOL az elmúlt időszakban számos újítást vezetett be töltőállomásain, miután tavaly meghirdette új, MOL 2030 stratégiáját. A MOL stratégiájának egyik sarokpontja, hogy a jövőben nem egyszerű benzinkútként, hanem kiskereskedelmi egységekként tekint a régióban található mintegy 2000 töltőállomására, amelyből közel 500 Magyarországon található. Ennek az új szemléletnek volt az egyik első lépése a Fresh Corner koncepció bevezetése, majd ennek köszönhetően nyitotta meg márciusban a MOL Fresh drive, ablakos kiszolgálóját a Szentendrei úton márciusban, illetve hirdette meg múlt héten, hogy ezentúl kutyák is bejöhetnek a töltőállomásokra. A MOL folyamatosan vizsgálja az újabb és újabb lehetőségeket és szolgáltatásokat. Az a célja, hogy minden töltőállomáson a legjobb és legkeresettebb szolgáltatásokat nyújtsa az utazóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Fény derült a zserbó titkára – ünnepi hagyomány újragondolva
Hagyomány és innováció találkozása az ünnepi asztalon: a MOL és…
Tovább olvasom >Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem
Sikeres konzorciumi projektet zárt a Mol és a Pannon Egyetem,…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Fanta és az Xbox együttműködése színt hoz a szürke hétköznapokba
A Fanta és az Xbox január 20-án jelentette be stratégiai…
Tovább olvasom >Bérfejlesztést hirdetett az Auchan
Az Auchan az áruházaiban fizikai munkakört betöltő munkatársainak bérén átlagosan…
Tovább olvasom >A Visa és a Disney között több évre szóló stratégiai együttműködés jött létre
A Walt Disney Company és a digitális fizetési megoldások világvezetője,…
Tovább olvasom >