Megduplázza hot dog választékát júliusban a MOL
Július hónapban a meglévő 5 mellé további 6 hot dog-fajta érkezik a mintegy 50 MOL-töltőállomáson megtalálható Fresh Cornerekbe.
Itt a nyár, a strandolás és persze a „strandkaják” időszaka. Az egyik legnépszerűbb streetfood, a nyaralók körében is különösen népszerű hot dog eddig is a Fresh Cornerek kínálatának egyik legnépszerűbb darabja volt. Most azonban a Bistro hot dog, az amerikai és a francia típus sima és sajtos virslis verziója mellé újabb hat ízzel bővül a választék, így júliusban Bajor, Monte Cristo, Vega-dog, Western, Éhes kertész és Mexikói változat közül is választhatnak azok, akik egy Fresh Cornernél pihennek meg útközben.
„Mivel nyaranta sokan kelnek útra autóval, a MOL júliusra időzítette melegétel kategóriájának választékbővítését. Az ízkínálat kidolgozását a legnépszerűbb nemzetközi hot dog-típusok ihlették az európai fogyasztók ízlésére szabva” – mondta el Orosz András, a MOL Magyarország Kiskereskedelem vezetője.
Az Egyesült Államokban, a hot dog hazájában egyébként a július hagyományosan a hot dog hava, ehhez is kapcsolódik a MOL lépése, amely mintegy 50 töltőállomást érint Magyarországon – ennyi helyen működik jelenleg Fresh Corner.
A MOL az elmúlt időszakban számos újítást vezetett be töltőállomásain, miután tavaly meghirdette új, MOL 2030 stratégiáját. A MOL stratégiájának egyik sarokpontja, hogy a jövőben nem egyszerű benzinkútként, hanem kiskereskedelmi egységekként tekint a régióban található mintegy 2000 töltőállomására, amelyből közel 500 Magyarországon található. Ennek az új szemléletnek volt az egyik első lépése a Fresh Corner koncepció bevezetése, majd ennek köszönhetően nyitotta meg márciusban a MOL Fresh drive, ablakos kiszolgálóját a Szentendrei úton márciusban, illetve hirdette meg múlt héten, hogy ezentúl kutyák is bejöhetnek a töltőállomásokra. A MOL folyamatosan vizsgálja az újabb és újabb lehetőségeket és szolgáltatásokat. Az a célja, hogy minden töltőállomáson a legjobb és legkeresettebb szolgáltatásokat nyújtsa az utazóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Mol-felmérés: a magyar autóvezetők 83 százaléka fontosnak tartja a fenntartható forrásból származó üzemanyag használatát
A magyar autóvezetők 83 százaléka számára fontos, hogy az autójához…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >A megújuló energiaforrásokra bíznák a magyarok az energiaellátást egy friss kutatás szerint
A magyar lakosság leginkább a megújuló energiaforrások fejlesztésére fordítaná az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >