Megduplázza hot dog választékát júliusban a MOL
Július hónapban a meglévő 5 mellé további 6 hot dog-fajta érkezik a mintegy 50 MOL-töltőállomáson megtalálható Fresh Cornerekbe.
Itt a nyár, a strandolás és persze a „strandkaják” időszaka. Az egyik legnépszerűbb streetfood, a nyaralók körében is különösen népszerű hot dog eddig is a Fresh Cornerek kínálatának egyik legnépszerűbb darabja volt. Most azonban a Bistro hot dog, az amerikai és a francia típus sima és sajtos virslis verziója mellé újabb hat ízzel bővül a választék, így júliusban Bajor, Monte Cristo, Vega-dog, Western, Éhes kertész és Mexikói változat közül is választhatnak azok, akik egy Fresh Cornernél pihennek meg útközben.
„Mivel nyaranta sokan kelnek útra autóval, a MOL júliusra időzítette melegétel kategóriájának választékbővítését. Az ízkínálat kidolgozását a legnépszerűbb nemzetközi hot dog-típusok ihlették az európai fogyasztók ízlésére szabva” – mondta el Orosz András, a MOL Magyarország Kiskereskedelem vezetője.
Az Egyesült Államokban, a hot dog hazájában egyébként a július hagyományosan a hot dog hava, ehhez is kapcsolódik a MOL lépése, amely mintegy 50 töltőállomást érint Magyarországon – ennyi helyen működik jelenleg Fresh Corner.
A MOL az elmúlt időszakban számos újítást vezetett be töltőállomásain, miután tavaly meghirdette új, MOL 2030 stratégiáját. A MOL stratégiájának egyik sarokpontja, hogy a jövőben nem egyszerű benzinkútként, hanem kiskereskedelmi egységekként tekint a régióban található mintegy 2000 töltőállomására, amelyből közel 500 Magyarországon található. Ennek az új szemléletnek volt az egyik első lépése a Fresh Corner koncepció bevezetése, majd ennek köszönhetően nyitotta meg márciusban a MOL Fresh drive, ablakos kiszolgálóját a Szentendrei úton márciusban, illetve hirdette meg múlt héten, hogy ezentúl kutyák is bejöhetnek a töltőállomásokra. A MOL folyamatosan vizsgálja az újabb és újabb lehetőségeket és szolgáltatásokat. Az a célja, hogy minden töltőállomáson a legjobb és legkeresettebb szolgáltatásokat nyújtsa az utazóknak.
Kapcsolódó cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner: minőségi gasztronómia az utazók szolgálatában
A MOL Fresh Corner idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját. A…
Tovább olvasom >Az MBH Bank és a MOL stratégiai együttműködésre lépett az ATM-hálózat bővítése érdekében
Bár a digitális fizetési megoldások népszerűsége töretlenül növekszik, a lakosság fizetési…
Tovább olvasom >Mol: egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra
Egyre nyitottabb a magyar lakosság a körforgásos gazdaságot erősítő megoldásokra,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Kamatból több a haszon, mint húsból – a Pick Szeged eredményeinek új arányai
Látszólag szerény növekedés jellemezte 2024-ben a Pick Szeged Zrt. működését,…
Tovább olvasom >Auchan: csökkenő bevételek mellett is megsokszorozott nyereség 2024-ben
Látványos nyereségnövekedéssel zárta a 2024-es üzleti évet az Auchan Magyarország:…
Tovább olvasom >