Megduplázza hot dog választékát júliusban a MOL
Július hónapban a meglévő 5 mellé további 6 hot dog-fajta érkezik a mintegy 50 MOL-töltőállomáson megtalálható Fresh Cornerekbe.
Itt a nyár, a strandolás és persze a „strandkaják” időszaka. Az egyik legnépszerűbb streetfood, a nyaralók körében is különösen népszerű hot dog eddig is a Fresh Cornerek kínálatának egyik legnépszerűbb darabja volt. Most azonban a Bistro hot dog, az amerikai és a francia típus sima és sajtos virslis verziója mellé újabb hat ízzel bővül a választék, így júliusban Bajor, Monte Cristo, Vega-dog, Western, Éhes kertész és Mexikói változat közül is választhatnak azok, akik egy Fresh Cornernél pihennek meg útközben.
„Mivel nyaranta sokan kelnek útra autóval, a MOL júliusra időzítette melegétel kategóriájának választékbővítését. Az ízkínálat kidolgozását a legnépszerűbb nemzetközi hot dog-típusok ihlették az európai fogyasztók ízlésére szabva” – mondta el Orosz András, a MOL Magyarország Kiskereskedelem vezetője.
Az Egyesült Államokban, a hot dog hazájában egyébként a július hagyományosan a hot dog hava, ehhez is kapcsolódik a MOL lépése, amely mintegy 50 töltőállomást érint Magyarországon – ennyi helyen működik jelenleg Fresh Corner.
A MOL az elmúlt időszakban számos újítást vezetett be töltőállomásain, miután tavaly meghirdette új, MOL 2030 stratégiáját. A MOL stratégiájának egyik sarokpontja, hogy a jövőben nem egyszerű benzinkútként, hanem kiskereskedelmi egységekként tekint a régióban található mintegy 2000 töltőállomására, amelyből közel 500 Magyarországon található. Ennek az új szemléletnek volt az egyik első lépése a Fresh Corner koncepció bevezetése, majd ennek köszönhetően nyitotta meg márciusban a MOL Fresh drive, ablakos kiszolgálóját a Szentendrei úton márciusban, illetve hirdette meg múlt héten, hogy ezentúl kutyák is bejöhetnek a töltőállomásokra. A MOL folyamatosan vizsgálja az újabb és újabb lehetőségeket és szolgáltatásokat. Az a célja, hogy minden töltőállomáson a legjobb és legkeresettebb szolgáltatásokat nyújtsa az utazóknak.
Kapcsolódó cikkeink
Mészáros Lőrinc jelentős nyereséggel értékesítette a karcagi műanyag-feldolgozót a Molnak
A G7 beszámolója szerint jelentős haszonnal adta el Mészáros Lőrinc…
Tovább olvasom >Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
Közép-Európában a csehek a legnagyobb kávéfogyasztók, de csak minimális előnnyel…
Tovább olvasom >Közös nyereményjátékot hirdet a MOL és a Mastercard
A MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátékot hirdet, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >