Megduplázza click-and-collect szolgáltatását az Instacart
Az Instacart szerint 2020 az online rendelések éve lesz, ezért is döntött úgy, hogy kétszer annyi helyen teszi elérhetővé online click-and-collect szolgáltatását, mint eddig.
A cég jelenleg több mint 1550 üzletet üzemeltet 30 államban 50 élelmiszer-kiskereskedőn keresztül, ám a cél az, hogy mind az 50 államban elérhető legyen az online rendelések fizikai boltokban történő felvétele az év végéig.
Kapcsolódó cikkeink
Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >Gyors házhozszállítást és átvételt tesz lehetővé az Albertsons az Instacarton keresztül
Bővíti kapcsolatát az Albertsons Companies, Inc. az Instacarttal, és országosan…
Tovább olvasom >Elérte az 1 milliárd fontot a brit kényelmi kereskedelmi beruházások összege idén
Rekordot döntöttek az elmúlt évben az Egyesült Királyság helyi boltjaiba…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Gyümölcsöző kapcsolatok a frissáru globális piacán
A FRUIT LOGISTICA, a világ vezető frissáru-ipari szakkiállítása, 2025. február…
Tovább olvasom >