Megduplázta heti online rendeléseinek számát a Waitrose
Jelenleg 150.000 online rendelést teljesít a Waitrose, ami azt jelenti, hogy az év elejéhez képest megduplázta rendelései számát.

Belehúztak az ecommerce-be
Mivel szeptemberben befejezi 20 éves együttműködését az Ocadoval, a Waitrose igencsak felturbózta online rendelési platformját. Az online vásárlás mértéke rendkívüli módon megnőtt a járvány idején.
Februárban a Waitrose bejelentette, hogy 24 további boltot nyit annak érdekében, hogy minden rendelést gyorsan teljesíteni tudjon. A cég jelenleg 150 újabb teherautót vásárol, hogy növelje kiszállítási kapacitását.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >