Megduplázta heti online rendeléseinek számát a Waitrose
Jelenleg 150.000 online rendelést teljesít a Waitrose, ami azt jelenti, hogy az év elejéhez képest megduplázta rendelései számát.

Belehúztak az ecommerce-be
Mivel szeptemberben befejezi 20 éves együttműködését az Ocadoval, a Waitrose igencsak felturbózta online rendelési platformját. Az online vásárlás mértéke rendkívüli módon megnőtt a járvány idején.
Februárban a Waitrose bejelentette, hogy 24 további boltot nyit annak érdekében, hogy minden rendelést gyorsan teljesíteni tudjon. A cég jelenleg 150 újabb teherautót vásárol, hogy növelje kiszállítási kapacitását.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Rekordméretű élelmiszergyűjtést szervez a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pénteken és szombaton
A Magyar Élelmiszerbank Egyesület által szervezett pénteki és szombati adománygyűjtésen…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >