Megduplázta heti online rendeléseinek számát a Waitrose
Jelenleg 150.000 online rendelést teljesít a Waitrose, ami azt jelenti, hogy az év elejéhez képest megduplázta rendelései számát.

Belehúztak az ecommerce-be
Mivel szeptemberben befejezi 20 éves együttműködését az Ocadoval, a Waitrose igencsak felturbózta online rendelési platformját. Az online vásárlás mértéke rendkívüli módon megnőtt a járvány idején.
Februárban a Waitrose bejelentette, hogy 24 további boltot nyit annak érdekében, hogy minden rendelést gyorsan teljesíteni tudjon. A cég jelenleg 150 újabb teherautót vásárol, hogy növelje kiszállítási kapacitását.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
Új lendületet kap a LoveRaw: felvásárolta a Smart Organic
A bolgár székhelyű Smart Organic felvásárolta a brit LoveRaw vegán…
Tovább olvasom >A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >