Megduplázta heti online rendeléseinek számát a Waitrose
Jelenleg 150.000 online rendelést teljesít a Waitrose, ami azt jelenti, hogy az év elejéhez képest megduplázta rendelései számát.

Belehúztak az ecommerce-be
Mivel szeptemberben befejezi 20 éves együttműködését az Ocadoval, a Waitrose igencsak felturbózta online rendelési platformját. Az online vásárlás mértéke rendkívüli módon megnőtt a járvány idején.
Februárban a Waitrose bejelentette, hogy 24 további boltot nyit annak érdekében, hogy minden rendelést gyorsan teljesíteni tudjon. A cég jelenleg 150 újabb teherautót vásárol, hogy növelje kiszállítási kapacitását.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
A Royal Maillel együtt telepít csomagautomatákat üzleteibe a Sainsbury’s
Hosszú távú együttműködésre lépett a Sainsbury’s és a Royal Mail,…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Kávézót nyit egyes üzleteiben a brit Waitrose
Tovább bővítette együttműködését a Waitrose tulajdonosa, a John Lewis Partnership…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >