Megduplázta heti online rendeléseinek számát a Waitrose
Jelenleg 150.000 online rendelést teljesít a Waitrose, ami azt jelenti, hogy az év elejéhez képest megduplázta rendelései számát.
Mivel szeptemberben befejezi 20 éves együttműködését az Ocadoval, a Waitrose igencsak felturbózta online rendelési platformját. Az online vásárlás mértéke rendkívüli módon megnőtt a járvány idején.
Februárban a Waitrose bejelentette, hogy 24 további boltot nyit annak érdekében, hogy minden rendelést gyorsan teljesíteni tudjon. A cég jelenleg 150 újabb teherautót vásárol, hogy növelje kiszállítási kapacitását.
IGD
Kapcsolódó cikkeink
A józanság szava
Egyelőre kicsi, behatárolt, de önmagához képest kifejezetten gyorsan fejlődő szegmens…
Tovább olvasom >Legeltetett állatoktól származó saját márkás tejszínt vezetett be a Waitrose
A Waitrose & Partners új, szabad tartású állatoktól származó tejszíntermékeket…
Tovább olvasom >Újrahasznosítja a parafadugót a brit Waitrose
Elsőként vezet be a Waitrose az Egyesült Királyságban parafadugó újrahasznosítási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >