Megduplázta borexportját a Lidl
A hazai borok külföldi népszerűsítését és exportját elősegítő Lidl Wine Expo Hungary idén negyedik alkalommal várta 11 ország borszakértőit. A hazai borok külföldi népszerűsítését támogató rendezvényen közel 800-féle magyar bort mutattak be, melyet 7 borrégió 21 borvidékének több mint 100 borászata készített.
A Lidl Magyarország 2016-ban több mint 11 millió palack magyar bort értékesített, ebből 6,1 milliót külpiacon, mindezzel megduplázta exportját a megelőző évhez képest. A Lidl Magyarország által életre hívott eseményen keresztül Európa 10 országának több mint 5000 Lidl üzletében kaphatók ma már magyar borok. Országos szinten a magyar borexportból származó bevétel 11%-át a Lidl Magyarország által értékesített bor teszi ki.
A Lidl a rendezvényen keresztül a magyar kormány export törekvéseivel, valamint a „Lidl a magyar beszállítókért” programmal összhangban a hazai borok exportjának növelését tűzte ki céljául. A „Lidl a magyar beszállítókért” program keretében a vállalat 2013 óta folyamatosan bővíti magyar beszállítóktól származó termékeinek szortimentjét. Ma már 320 hazai vállalkozás 2500 terméke kapható a Lidl polcain.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyílik a Lidl első szerszám-mintaboltja Biatorbágyon
A Lidl üzletlánc az ezen a héten nyitja meg első…
Tovább olvasom >Új korszakba lép a Csányi Pincészet
A Villányi borvidék legnagyobb, évszázadokra visszanyúló hagyományokkal rendelkező pincészete, a…
Tovább olvasom >Új Lidl nyílt Pécsett
Áprilisban Pécsett, a Kertváros központjában nyitotta meg a Lidl 204. magyarországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Dinamikus bővülés a SPAR franchise hálózatában: 19 új üzlet Magyarországon
A SPAR franchise hálózata 2024 első félévében 19 új üzlettel…
Tovább olvasom >Ezért fáradtak nyáron a magyarok
Évente átlagosan 44 óra alvásvesztést okoz a globális felmelegedés egy…
Tovább olvasom >