Megduplázta a Coop Sweden a szabadtartásból származó húsáruk értékesítését
A Coop Sweden a HKScannel együttműködésben bővítette saját márkás termékportfóliójában a természetes módon, szabadtartásból származó húsáruk választékát. 2019-es indulása óta e termékek értékesítése megduplázódott a lánc üzleteiben, mely keresletet az egyre magasabb fogyasztói igényeknek megfelelni kívánó, egyre több tenyésztővel kötött szerződés révén kielégíthető.
A húsáruk alapjául szolgáló állatok olyan természetes legelőkön legelnek, melyeken semminemű növénytermesztéssel kapcsolatos tevékenység nem folyt legalább 20 évig. E svéd legelők az ország fajokban leginkább bővelkedő területei. Számos környezetvédelmi szakértő, így a WWF is támogatja a legeltetésre alapuló állattartásból származó húsáruk előállítását, hiszen a környezetet kíméli, a biodiverzitást pedig nem csökkenti.
Kapcsolódó cikkeink
Kelet-Európába exportálja saját márkás termékeit az olasz Crai
Az olasz élelmiszer-kiskereskedelmi lánc, a Crai stratégiai partnerséget kötött a…
Tovább olvasom >Iványi – Bio Csirke
Egy új, régóta várt termékkört szeretnénk bemutatni, az Iványi brand…
Tovább olvasom >A Lidl 2026-ra minden termékén elhelyezi a Nutri-Score címkét Spanyolországban
A Lidl a fogyasztók egészsége iránti elkötelezettségből 2026-ra Spanyolországban valamennyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >