Megduplázná élelmiszerforgalmát a Marks & Spencer
Megduplázná hatmilliárd fontos élelmiszerforgalmát a Marks & Spencer, miután partnerségre lépett az Ocado nevű online szupermarkettel.
Az M&S februárban vásárolta meg az Ocado részvényeinek 50 százalékát, ami által a Marks & Spencer legkésőbb 2020 szeptemberére házhozszállítással bővíti majd szolgáltatásai sorát.
A cég ruházati és lakberendezési termékeinek legalább egyharmadát online szeretné értékesíteni 2022-re.
Kapcsolódó cikkeink
Lemond a Kroger e-kereskedelmi központjának bővítési tervéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az AI felgyorsítja a fizikai boltok hanyatlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megduplázza az online vásárlás elérhetőségét az ALDI, már 3,2 millió magyar fogyasztó számára elérhető a házhoz szállítás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Karácsonyi tv-reklámok 2025 – indul a közönségdíj szavazás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Luxus környezetben, korlátlan kóstolással: jön a IX. Indoor Sörfesztivál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
