Megduplázná élelmiszerforgalmát a Marks & Spencer
Megduplázná hatmilliárd fontos élelmiszerforgalmát a Marks & Spencer, miután partnerségre lépett az Ocado nevű online szupermarkettel.
Az M&S februárban vásárolta meg az Ocado részvényeinek 50 százalékát, ami által a Marks & Spencer legkésőbb 2020 szeptemberére házhozszállítással bővíti majd szolgáltatásai sorát.
A cég ruházati és lakberendezési termékeinek legalább egyharmadát online szeretné értékesíteni 2022-re.
Kapcsolódó cikkeink
Országos szintre lép a PENNY és a foodora együttműködése
November közepétől a PENNY vásárlói már országos szinten intézhetik akár…
Tovább olvasom >Robotizációba és az AI-ba fektet a spanyol Alcampo
A spanyol Alcampo áruházlánc 19,4 millió eurót költött egy teljesen…
Tovább olvasom >Óriásit bővült a Tesco – háromszorosára növelte választékát a foodorán
A foodora továbbfejleszti az online bevásárlási kínálatát, a platformon keresztül…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >