Megduplázná élelmiszerforgalmát a Marks & Spencer
Megduplázná hatmilliárd fontos élelmiszerforgalmát a Marks & Spencer, miután partnerségre lépett az Ocado nevű online szupermarkettel.
Az M&S februárban vásárolta meg az Ocado részvényeinek 50 százalékát, ami által a Marks & Spencer legkésőbb 2020 szeptemberére házhozszállítással bővíti majd szolgáltatásai sorát.
A cég ruházati és lakberendezési termékeinek legalább egyharmadát online szeretné értékesíteni 2022-re.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Királyságban online is elérhető a Tesco F&F ruházati kínálata
Reagálva a növekvő vásárlói igényekre a brit Tesco május 7-től…
Tovább olvasom >Új házhoz szállítási szolgáltatást indított a Deliveroo
A Deliveroo Deliveroo Express nevű új szolgáltatása az Egyesült Királyságban…
Tovább olvasom >Exkluzív Marks & Spencer-termékekkel bővít a Kifli.hu
Jelentősen bővíti exkluzív együttműködését a brit Marks & Spencer márkával…
Tovább olvasom >További cikkeink
Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >A nagyszámú érdeklődésre való tekintettel meghosszabbítja nevezési határidejét a Green Pledge!
Meghosszabbított nevezési határidővel, egészen augusztus 11-e, hétfőig várja a pályázatokat…
Tovább olvasom >Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >