Megcsúszott az Amazon a pontos kiszállításokkal a Cyber Monday-on
Csökkent a pontos kiszállítások aránya az Amazonnál az elmúlt hetekben, tette közzé a Ship Matrix. Ugyanakkor a kiskereskedő úgy nyilatkozott, hogy teljesítményük sokkal jobb, mint ahogy azt a konzultációs cég állítja.
A Ship Matrix szerint a Thanksgiving előtti héten a cég megrendelései 98,2 százalékát szállította pontosan házhoz, míg december első hetében ez az arány mindössze 93,7 százalék volt az Egyesült Államokban.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >