Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl
A Lidl Magyarország immáron második alkalommal nyerte el a „Megbízható Munkaadó” elismerést, mellyel a vállalat munkaadói tevékenységét díjazta a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK).
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara a „Megbízható Munkaadó 2019/20” elismerést azoknak a vállalatoknak ítélte oda, akik példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. Célja továbbá, hogy munkavállaló-barát környezet megteremtésére ösztönözze a munkaadókat, és egyben erősítse a kitüntetett cégek munkaerőpiaci pozícióját, pl. a dolgozók megtartása ill. a munkaerőtoborzás során. A pályázat során a vállalatok hét humánerő-gazdálkodással kapcsolatos területen végzett tevékenységét vették figyelembe úgy, mint a javadalmazás, a szociális-jóléti juttatások, az egészség és a munkakörülmények, a képzés és továbbképzés, valamint a fejlődési lehetőségek.
Az öttagú zsűrit képviselő Steványik Tamás elmondta: „A cím folyamatos törődést igényel a vállalatok részéről, hiszen a kitüntetés mindig csak két évre szól, ezt követően újra „bizonyítani” kell. Az elismerést Dale A. Martin, a DUIHK leköszönő elnöke, valamint Steványik Tamás, a zsűri szóvivője adták át.
A Lidl Magyarország képviseletében a díjat Tőzsér Judit vállalati kommunikációs vezető vett át. „Büszkék vagyunk arra, hogy a vállalat munkaadói tevékenységét a szakmai zsűri immáron második alkalommal a legjobbak között tartja számon.” – fogalmazott a díj kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
Tartósan olcsó ártáblát kaptak a Lidl-ben az árrésstoppal érintett termékek
Hétfőtől életbe lépett az árréstop kormányrendelet, amelynek értelmében 30 alapélelmiszer…
Tovább olvasom >Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordarányban kerültek saját márkás termékek a vásárlók kosarába
Februárban a Kifli.hu vásárlóinak több mint háromnegyede választott az online…
Tovább olvasom >Új lehetőségek a biztosítási közvetítői piacon: történelmi változások a Széchenyi Kártya Programban
A Nemzetgazdasági Minisztérium, a Magyar Biztosítási Tanácsadók Szövetsége (MBTSZ), valamint…
Tovább olvasom >A Gorenje támogatóként csatlakozik a 2025-ös FIFA Klubvilágbajnoksághoz
A vállalat az UEFA EURO 2024™ sikeres együttműködést követően újabb…
Tovább olvasom >