Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl
A Lidl Magyarország immáron második alkalommal nyerte el a „Megbízható Munkaadó” elismerést, mellyel a vállalat munkaadói tevékenységét díjazta a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK).
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara a „Megbízható Munkaadó 2019/20” elismerést azoknak a vállalatoknak ítélte oda, akik példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. Célja továbbá, hogy munkavállaló-barát környezet megteremtésére ösztönözze a munkaadókat, és egyben erősítse a kitüntetett cégek munkaerőpiaci pozícióját, pl. a dolgozók megtartása ill. a munkaerőtoborzás során. A pályázat során a vállalatok hét humánerő-gazdálkodással kapcsolatos területen végzett tevékenységét vették figyelembe úgy, mint a javadalmazás, a szociális-jóléti juttatások, az egészség és a munkakörülmények, a képzés és továbbképzés, valamint a fejlődési lehetőségek.
Az öttagú zsűrit képviselő Steványik Tamás elmondta: „A cím folyamatos törődést igényel a vállalatok részéről, hiszen a kitüntetés mindig csak két évre szól, ezt követően újra „bizonyítani” kell. Az elismerést Dale A. Martin, a DUIHK leköszönő elnöke, valamint Steványik Tamás, a zsűri szóvivője adták át.
A Lidl Magyarország képviseletében a díjat Tőzsér Judit vállalati kommunikációs vezető vett át. „Büszkék vagyunk arra, hogy a vállalat munkaadói tevékenységét a szakmai zsűri immáron második alkalommal a legjobbak között tartja számon.” – fogalmazott a díj kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az…
Tovább olvasom >Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >Az országosan egységes árképzésért kampányol a Lidl Finnországban
A Lidl Finnország az országosan egységes árakat támogatja, kritizálva a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >KSH: Az élelmiszeripar értékesítési árai 0,9 százalékkal emelkedtek
Szeptemberben az ipari termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal magasabbak voltak…
Tovább olvasom >Saját kézzel, ötévente, fehérre – így festik otthonukat a magyarok
A magyarok, csehek és szlovákok festési szokásait térképezte fel a…
Tovább olvasom >