Megbízható Munkaadó címet nyert a Lidl
A Lidl Magyarország immáron második alkalommal nyerte el a „Megbízható Munkaadó” elismerést, mellyel a vállalat munkaadói tevékenységét díjazta a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK).
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara a „Megbízható Munkaadó 2019/20” elismerést azoknak a vállalatoknak ítélte oda, akik példaértékű módon gondoskodnak munkatársaik munka- és életkörülményeiről. Célja továbbá, hogy munkavállaló-barát környezet megteremtésére ösztönözze a munkaadókat, és egyben erősítse a kitüntetett cégek munkaerőpiaci pozícióját, pl. a dolgozók megtartása ill. a munkaerőtoborzás során. A pályázat során a vállalatok hét humánerő-gazdálkodással kapcsolatos területen végzett tevékenységét vették figyelembe úgy, mint a javadalmazás, a szociális-jóléti juttatások, az egészség és a munkakörülmények, a képzés és továbbképzés, valamint a fejlődési lehetőségek.
Az öttagú zsűrit képviselő Steványik Tamás elmondta: „A cím folyamatos törődést igényel a vállalatok részéről, hiszen a kitüntetés mindig csak két évre szól, ezt követően újra „bizonyítani” kell. Az elismerést Dale A. Martin, a DUIHK leköszönő elnöke, valamint Steványik Tamás, a zsűri szóvivője adták át.
A Lidl Magyarország képviseletében a díjat Tőzsér Judit vállalati kommunikációs vezető vett át. „Büszkék vagyunk arra, hogy a vállalat munkaadói tevékenységét a szakmai zsűri immáron második alkalommal a legjobbak között tartja számon.” – fogalmazott a díj kapcsán.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar termékek ára Dániában: meglepő különbségek a hazai és külföldi árak között
Az élelmiszerárak itthon továbbra is meredeken emelkednek, így egyre nagyobb…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >