Megállapodást kötött az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. és a Tej Terméktanács
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. – a 2016. áprilisi terméktanácsi taggá válását követően – a mai nappal együttműködési megállapodást kötött a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal.
Az áruházlánc a hetedik a meghatározó kereskedelmi szereplők közül, akivel a szakmai szervezet írásban is megerősíti együttműködési szándékát. A megállapodást – melyben a felek közös célokat fogalmaztak meg, valamint együttműködést határoztak el olyan témakörökben, melyekben egyértelmű a piaci szereplők érdekközössége – Székács Tibor ügyvezető, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezetője, és Mélykuti Tibor, a Terméktanács elnöke írta alá.
Mélykuti Tibor az aláírás kapcsán elmondta, bízik benne, hogy az újabb piaci szereplő bevonásával, a konzultációs lehetőségek kiszélesítésével a termékpályán felmerülő problémák könnyebben, gyorsabban és hatékonyabban lesznek megoldhatók. A Tej Terméktanácsban rendes tagsággal rendelkező kiskereskedők az összes (9 legnagyobb) FMCG kiskereskedelmi lánc 2015. évi összes bruttó forgalmának immár 77%-át reprezentálják!
Az Elnök hozzátette, hogy a mostanra elmélyült, igen elhúzódó válság miatt a hazai tejtermelők rendkívül nehéz helyzetbe kerültek. A hazai tejtermelők és a feldolgozók hazai tej és tejtermékekkel kívánják kiszolgálni a magyarországi kiskereskedelmi láncokat. Ha azonban a magyarországi nyerstejárak továbbra is a legmélyebben maradnak Európában, félő, hogy ellátási gondok is lehetnek idehaza. A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács minden lehetséges lépést megtesz a hazai tejtermelők életben tartása érdekében, és hasonlóra kéri partnereit is: a hazai tejtermelők életben
tartásához a nyerstej, illetve az átadási árak rendezése nem tűrhet halasztást.
Székács Tibor az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezetője elmondta, hogy az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. számára kiemelten fontos, hogy a Tej Terméktanáccsal együttműködve támogatni tudja a hazai tejtermelőket és tejfeldolgozókat, és választékában – a laktózmentes és bio tej kivételével – magyar forrásból származó tejet tud kínálni vásárlóinak. A Tejszívlogó védjegy egyre
több ALDI tejtermékre felkerül, ezzel is hangsúlyozva a termékek magas minőségét és
megbízhatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >Új koncepció-üzletet nyitott az ALDI Belgiumban
Új üzletet nyitott az ALDI a Brüsszel közeli Braine-l’Alleud városában,…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >További cikkeink
A legpiacképesebb e-kereskedők között a Praktiker webáruház
Újabb rangos elismerést kapott a magyar tulajdonú Praktiker webáruháza. A…
Tovább olvasom >Black Friday másképp: görbe tükröt tart az Euronics új kampánya
Új forgatókönyvvel és filozófiával készül az idei Black Friday-szezonra az…
Tovább olvasom >Terjeszkedik a Scruton kávézólánc: több Libri könyvesboltban váltják a Café Frei egységeit
A 2020-ban alapított Scruton kávézólánc az idei évben jelentős terjeszkedésbe…
Tovább olvasom >