Megállapodást kötött az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. és a Tej Terméktanács
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. – a 2016. áprilisi terméktanácsi taggá válását követően – a mai nappal együttműködési megállapodást kötött a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal.
Az áruházlánc a hetedik a meghatározó kereskedelmi szereplők közül, akivel a szakmai szervezet írásban is megerősíti együttműködési szándékát. A megállapodást – melyben a felek közös célokat fogalmaztak meg, valamint együttműködést határoztak el olyan témakörökben, melyekben egyértelmű a piaci szereplők érdekközössége – Székács Tibor ügyvezető, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezetője, és Mélykuti Tibor, a Terméktanács elnöke írta alá.
Mélykuti Tibor az aláírás kapcsán elmondta, bízik benne, hogy az újabb piaci szereplő bevonásával, a konzultációs lehetőségek kiszélesítésével a termékpályán felmerülő problémák könnyebben, gyorsabban és hatékonyabban lesznek megoldhatók. A Tej Terméktanácsban rendes tagsággal rendelkező kiskereskedők az összes (9 legnagyobb) FMCG kiskereskedelmi lánc 2015. évi összes bruttó forgalmának immár 77%-át reprezentálják!
Az Elnök hozzátette, hogy a mostanra elmélyült, igen elhúzódó válság miatt a hazai tejtermelők rendkívül nehéz helyzetbe kerültek. A hazai tejtermelők és a feldolgozók hazai tej és tejtermékekkel kívánják kiszolgálni a magyarországi kiskereskedelmi láncokat. Ha azonban a magyarországi nyerstejárak továbbra is a legmélyebben maradnak Európában, félő, hogy ellátási gondok is lehetnek idehaza. A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács minden lehetséges lépést megtesz a hazai tejtermelők életben tartása érdekében, és hasonlóra kéri partnereit is: a hazai tejtermelők életben
tartásához a nyerstej, illetve az átadási árak rendezése nem tűrhet halasztást.
Székács Tibor az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezetője elmondta, hogy az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. számára kiemelten fontos, hogy a Tej Terméktanáccsal együttműködve támogatni tudja a hazai tejtermelőket és tejfeldolgozókat, és választékában – a laktózmentes és bio tej kivételével – magyar forrásból származó tejet tud kínálni vásárlóinak. A Tejszívlogó védjegy egyre
több ALDI tejtermékre felkerül, ezzel is hangsúlyozva a termékek magas minőségét és
megbízhatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
Itt a bejelentés: a tejtermékeket és a tojáspiacot is vizsgálja a GVH
Gyorsított ágazati vizsgálatokat indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a tej…
Tovább olvasom >Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Húsvéti defláció: 7,5%-kal olcsóbb a húsvéti menü az ALDI-ban
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >