Megállapodott a Reál Hungária Élelmiszer Kft. és a Tej Terméktanács
A Reál Hungária Élelmiszer Kft. – a 2015. március 19-i terméktanácsi taggá válását követően – április 29. napján együttműködési megállapodást kötött a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanáccsal – olvasható a Reál Hungária és a Tej Terméktanács sajtóközleményében. Az áruházlánc a hatodik a meghatározó kereskedelmi szereplők közül, akivel a szakmai szervezet írásban is megerősíti együttműködési szándékát.
A megállapodást – melyben a felek közös célokat fogalmaztak meg, valamint együttműködést határoztak el olyan témakörökben, melyekben egyértelmű a piaci szereplők érdekközössége – Kujbus Tibor, a Reál Hungária Élelmiszer Kft. ügyvezető igazgatója, és Mélykuti Tibor, a Terméktanács elnöke írta alá.
Mélykuti Tibor az aláírás kapcsán elmondta, bízik benne, hogy az újabb piaci szereplő bevonásával, a konzultációs lehetőségek kiszélesítésével a termékpályán felmerülő problémák könnyebben, gyorsabban és hatékonyabban lesznek megoldhatók. Az elnök hozzátette, nemcsak a vertikum szereplői állnak dilemma előtt a tejkvóta kivezetés kapcsán, hanem a gazdálkodás feltételeit alakító szakmai és érdekvédelmi szervezetek, valamint a gazdaság- és agrárpolitika döntéshozói is. A tejszektor jövője ugyanis nem kizárólag a tehenészetek és a tejfeldolgozók ügye, hanem foglalkoztatási, népegészségügyi, kereskedelmi és nem utolsó sorban gazdasági kérdés is.
A magyar tej-termékpálya EU-csatlakozás utáni leépülési trendje és mostani állapota alapján a várható élesebb verseny újabb kihívás elé állítja a magyar tejágazatot. Ugyanakkor a kétes eredetű tejtermékek piaci részarányának visszaszorítása, a tejszektor közösségi marketing alapjának bővítése és a feldolgozók számára elérhető pályázati források bővülése adhat egy olyan lökést a hazai tejágazatnak, mely egyensúlyozni tudja a kvótakivezetésnek is köszönhetően kialakuló kedvezőtlen tejpiaci viszonyokat.
A megállapodás aláírásával – reményeink szerint – nagyban segíthetjük a Terméktanács munkájának alapvető célját, nevezetesen, hogy a tej és tejtermékek hazai fogyasztása növekedjen – tette hozzá Mélykuti Tibor.
Kujbus Tibor, a Reál Hungária Élelmiszer Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a Reál cégcsoport egy 15 éve működő, 100%-os magyar tulajdonban levő franchise vállalkozás, amely elsősorban kis és közepes méretű üzleteket fog össze. Az alapítása óta törekszik arra, hogy a hazai termelőkkel együtt próbálja a hazai fogyasztók igényeit kielégíteni. Mivel nagyon sokszínű a hálózat, így kiemelten fontos, hogy minden területen a fogyasztó találkozhasson azokkal a termékekkel, amiket ismer, szeret, évek-évtizedek óta használ, és amelyek a régió ízlésvilágát is tükrözi.
Mindezek miatt az egyes boltokban levő választék az alap választékon túl más és más, nem uniformizált, mint a multinacionális hálózatokban. Ezen választék igényt elsősorban a magyar gyártók, legyen az országos méretű vagy csak kis regionális, tudják a legjobban prezentálni, illetve a leghatékonyabb logisztikával eljuttatni a Reál és ReálPONT üzletekbe. A fogyasztó is elsősorban azt várja a Reáltól, hogy a jól ismert termékét vásárolhassa meg, versenyképes áron.
A Reál csoport is jelentős saját márka portfólióval rendelkezik (több mint 700 féle termék), melyeket jó nevű, ismert, Magyarországon működő termelő cégek állítanak elő. Természetesen ez kifejezetten igaz a tejtermék kategóriára is. Büszkén vállaljuk azt is, hogy például a Nádudvari Élelmiszeripari Kft. legnagyobb magyarországi vevői vagyunk.
A társaság érdekelt abban, hogy a jó minőségű tejtermékek ellenőrizhető és szabálykövető módon jussanak el, lehetőleg minden magyar fogyasztó asztalára. A Reál tagjai elkötelezettek abban, hogy e cél érdekében a hazai tejágazat szereplőivel, így különösen a kis- és középvállalkozásokkal szoros és tisztességes együttműködést tartson fenn. Az ügyvezető igazgató úr kifejezte reményét, hogy a piac kifehéredése és tisztulása már rövidtávon kedvező hatásokat gyakorol az ágazatra. (tejtermek.hu)
Kapcsolódó cikkeink
Hús, tej, tojás? Így válthatók ki növényi alapú termékekkel
Folyamatosan nő a növényi alapú termékek népszerűsége, ma már a…
Tovább olvasom >Az ipari termelés 4,2 százalékkal mérséklődött novemberben
2024 novemberében az ipari termelés volumene 4,2, munkanaphatástól megtisztítva 2,9…
Tovább olvasom >AI-jelölést szeretnének a fogyasztók az élelmiszercímkéken
Egy friss felmérés szerint a fogyasztók 83%-a úgy véli, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
GLAMOUR Valentin-napok a ROSSMANN-ban
Február 10-16. között először kerül sor a GLAMOUR Valentin-napok powered…
Tovább olvasom >Új szakmai vezető a DDC Kommunikációs és marketing osztályának élén
2024 decemberétől Slániczné Molnár Ildikó tölti be a Duna-Dráva Cement…
Tovább olvasom >Személyzet nélküli okosüzletet nyit az Auchan
Hamarosan új, innovatív kereskedelmi egységgel áll elő az Auchan Magyarország.…
Tovább olvasom >