Megállapodást kötött a Danone a növényi alapú tápszereket gyártó Else Nutritionnel
A megállapodás értelmében a Danone fogja gyártani és forgalmazni az Else Nutrition termékeit Európában.
A francia Danone tejipari óriásvállalat együttműködésről állapodott meg a növényi alapú csecsemőtápszereket gyártó kanadai Else Nutrition-nel.
A vancouveri székhelyű Else közleményben tudatta, hogy a két vállalat szándéknyilatkozatot írt alá, amely „többlépcsős együttműködést ír elő, bizonyos kereskedelmi feltételek véglegesítésétől függően” azt követően, hogy a Danone széles körű átvilágítást végez.
A kanadai vállalat hozzátette, hogy a projekt első szakaszában a vállalatok licencszerződést kötnek, amelynek értelmében az Else termékei bekerülnek a Danone speciális táplálkozási termékportfóliójába, és a francia tejipari nagyvállalat gyártja, forgalmazza és értékesíti azokat.
Az Else szóvivőjének nyilatkozata szerint:
– Induláskor a Danone gyártja majd az általa Európában forgalmazott termékeket, de lehetőség van más piacokra való terjeszkedésre is.
A 2018-ban Izraelben alapított Else ebben a hónapban lépett be az európai piacra az Egyesült Királyságban. Hamutal Yitzhak vezérigazgató szerint „az Egyesült Királyság jelenti az első állomást a jövedelmező európai piacon, és várhatóan a közeljövőben további európai országokban is megjelenünk”. A vezérigazgató szerint a tápláló növényi alapú lehetőségek iránti érdeklődés és a fogyasztói preferenciák okán Európa ideális piac a cég termékei számára.
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti növényi sajtmárkáját a Bel Group
A Bel Group bejelentette, hogy 2024 végéig kivezeti a piacról…
Tovább olvasom >Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Új növényi italokkal lép be az észak-amerikai és ausztrál piacokra a Veganz
A német növényi alapú élelmiszergyártó, a Veganz Group megállapodást kötött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >