Megállapodást kötött a Danone a növényi alapú tápszereket gyártó Else Nutritionnel
A megállapodás értelmében a Danone fogja gyártani és forgalmazni az Else Nutrition termékeit Európában.
A francia Danone tejipari óriásvállalat együttműködésről állapodott meg a növényi alapú csecsemőtápszereket gyártó kanadai Else Nutrition-nel.
A vancouveri székhelyű Else közleményben tudatta, hogy a két vállalat szándéknyilatkozatot írt alá, amely „többlépcsős együttműködést ír elő, bizonyos kereskedelmi feltételek véglegesítésétől függően” azt követően, hogy a Danone széles körű átvilágítást végez.
A kanadai vállalat hozzátette, hogy a projekt első szakaszában a vállalatok licencszerződést kötnek, amelynek értelmében az Else termékei bekerülnek a Danone speciális táplálkozási termékportfóliójába, és a francia tejipari nagyvállalat gyártja, forgalmazza és értékesíti azokat.
Az Else szóvivőjének nyilatkozata szerint:
– Induláskor a Danone gyártja majd az általa Európában forgalmazott termékeket, de lehetőség van más piacokra való terjeszkedésre is.
A 2018-ban Izraelben alapított Else ebben a hónapban lépett be az európai piacra az Egyesült Királyságban. Hamutal Yitzhak vezérigazgató szerint „az Egyesült Királyság jelenti az első állomást a jövedelmező európai piacon, és várhatóan a közeljövőben további európai országokban is megjelenünk”. A vezérigazgató szerint a tápláló növényi alapú lehetőségek iránti érdeklődés és a fogyasztói preferenciák okán Európa ideális piac a cég termékei számára.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Növényi alapú márkát vezet be a piacra a világ legnagyobb tejtermékgyártója
„Enjoy!” néven indított új növényi alapú márkát a Lactalis. A franciaországi…
Tovább olvasom >Új stratégiát hirdetett és a tudományosan megalapozott egészségügyi küldetésre koncentrál a Danone vezérigazgatója
Fordulóponthoz érkezett az élelmiszeripar, ezért a Danone SA a 2025-28-as…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >