Megalakult az IAB Magyarország
46 hazai reklámügynökség és médiapiaci szereplő részvételével, a Magyar Reklámszövetség részeként megalakult az IAB Magyarország, mely az IAB Europe (Interactive Advertising Bureau Europe) 19. tagja.– Megtiszteltetés számunkra, hogy az IAB Europe tagjai közé kerültünk. Az online hirdetési piac, amely 2008-ban a reklámpiac 10 százalékát tette ki a maga 19 milliárd forintjával, Magyarországon gyorsabban növekszik, mint a hagyományos média. Az IAB Europe segítségével célunk a növekedés további biztosítása – mondta Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség alelnöke, akit az alapítók az IAB Magyarország elnökének választottak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Tesco egész évben támogatja a fogyatékossággal élők befogadását
A másképpen épek munkahelyi befogadásának jelentőségére is ráirányítja a figyelmet…
Tovább olvasom >Komoly bírságot kapott az Extreme Digital-eMAG Kft.
Számos ponton jogsértő volt az Extreme Digital-eMAG Kft. ügyféltájékoztatási tevékenysége,…
Tovább olvasom >Téli hidegben is jólesik a sör: itt az adventi időszak legújabb slágere: a Belle-Vue Kriek forralt sör!
Sör télen? Bár elsőre furcsa lehet a felvetés. De a…
Tovább olvasom >