Megalakult az IAB Magyarország
46 hazai reklámügynökség és médiapiaci szereplő részvételével, a Magyar Reklámszövetség részeként megalakult az IAB Magyarország, mely az IAB Europe (Interactive Advertising Bureau Europe) 19. tagja.– Megtiszteltetés számunkra, hogy az IAB Europe tagjai közé kerültünk. Az online hirdetési piac, amely 2008-ban a reklámpiac 10 százalékát tette ki a maga 19 milliárd forintjával, Magyarországon gyorsabban növekszik, mint a hagyományos média. Az IAB Europe segítségével célunk a növekedés további biztosítása – mondta Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség alelnöke, akit az alapítók az IAB Magyarország elnökének választottak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >