Megalakult az IAB Magyarország
46 hazai reklámügynökség és médiapiaci szereplő részvételével, a Magyar Reklámszövetség részeként megalakult az IAB Magyarország, mely az IAB Europe (Interactive Advertising Bureau Europe) 19. tagja.– Megtiszteltetés számunkra, hogy az IAB Europe tagjai közé kerültünk. Az online hirdetési piac, amely 2008-ban a reklámpiac 10 százalékát tette ki a maga 19 milliárd forintjával, Magyarországon gyorsabban növekszik, mint a hagyományos média. Az IAB Europe segítségével célunk a növekedés további biztosítása – mondta Novák Péter, a Magyar Reklámszövetség alelnöke, akit az alapítók az IAB Magyarország elnökének választottak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >