Megalakult a megújult Bormarketing Bizottság
Tegnap megtartotta alakuló ülését a Bormarketing Bizottság az Agrármarketing Centrumban.
A testület első munkanapján javasolta a Vidékfejlesztési Minisztériumnak a „Magyar bor mindenkor” kampány folytatását és a legfontosabb nemzetközi szakkiállításokon való részvételt.
Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter a múlt héten nevezte ki az újjáalakuló Bormarketing Bizottság tagjait – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >