Megalakult a megújult Bormarketing Bizottság
Tegnap megtartotta alakuló ülését a Bormarketing Bizottság az Agrármarketing Centrumban.
A testület első munkanapján javasolta a Vidékfejlesztési Minisztériumnak a „Magyar bor mindenkor” kampány folytatását és a legfontosabb nemzetközi szakkiállításokon való részvételt.
Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter a múlt héten nevezte ki az újjáalakuló Bormarketing Bizottság tagjait – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >