Megalakult a megújult Bormarketing Bizottság
Tegnap megtartotta alakuló ülését a Bormarketing Bizottság az Agrármarketing Centrumban.
A testület első munkanapján javasolta a Vidékfejlesztési Minisztériumnak a „Magyar bor mindenkor” kampány folytatását és a legfontosabb nemzetközi szakkiállításokon való részvételt.
Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter a múlt héten nevezte ki az újjáalakuló Bormarketing Bizottság tagjait – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >