Megalakult a Magyar Marketing Szövetség Agrár- és Élelmiszermarketing Tagozata
2014 január 14-én 14 órakor a BGF lenyűgözően impozáns Lotz termében közel 30 érdeklődő gyűlt össze Pászti Balázs Tagozat alapító elnök meghívó levelére. Köszöntőjében hangsúlyozta, hogy a két alapító alelnökkel, Dr. Szakály Zoltánnal, a Debreceni Egyetem AGTC, GVK Kereskedelmi és Marketing Intézet vezetőjével és Dr. Totth Gedeonnal, a BGF Kereskedelmi és Marketing Intézetének vezetőjével már évek óta gondolkoznak a Tagozat létrehozásán. A kezdeményezés immár a Magyar Marketing Szövetség támogatását is elnyerte, amit Hinora Ferenc, MMSZ elnök és Tonk Emil MMSZ elnökségi tag, jelenléte és buzdító hozzászólásai is megerősítettek. Az alakuló ülésen jelen voltak még többek között a Vidékfejlesztési Minisztérium és az Agrárkamara, a Kaposvári Egyetem illetékesei, valamint a versenyszféra és a média képviselői is.
Pászti Balázs a Szervezet céljait taglalva kiemelte, hogy a szakmai best practice és az akadémikus tudás összehangolására, a közösségi marketing újragondolására, a magyar termékek termőföldtől asztalig való marketingjének erősítésére törekszenek. Dr. Totth Gedeon a felsőoktatásban rejlő kutatási potenciálokat emelte ki, legyen szó a külföldi publikációk figyeléséről és a tagság számára összefoglalásáról vagy konkrét piackutatások lebonyolításáról. Dr. Szakály Zoltán kiemelte, hogy szélesre nyitott kapukkal várják a marketingben információra, edukációra vagy a tudásuk átadására nyitott vállalatokat és szakembereket.
Mindezeket alátámasztandó az ülés első felében Dr. Szakály Zoltán „Alakító pozíciós magyar élelmiszerek: a kék óceán stratégia megvalósítása” és Dr. Totth Gedeon „Közösségi marketing: híd a termelő és fogyasztók között” előadása hangzott el gondolatébresztőként, majd mindkét egyetem hallgatói bemutatták különböző megközelítésű, szaloncukor témájú kutatásaik eredményeit.
Az ülés második felében a jelenlévő tagok egyhangú szavazata megerősítette az ideiglenes elnök és alelnökök pozícióját, megvitatta a következő lépéseket, a célok közé felvette többek között a HÍR (Hagyományok, Ízek, Régiók) védjegyes vállalkozások bevonását és a szélesebb körű elérés lehetőségeinek megvalósítását, a Tagozat saját honlapjának elkészítését és működtetését.
Az MMSZ Agrár- és Élelmiszermarketing Tagozata következő ülését március 12-én tartja, addig is várják az érdeklődők jelentkezését és javaslatait.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >