Még várat magára az AI-forradalom
A vállalatok 40%-a még csak most kezd ismerkedni a mesterséges intelligencia üzleti lehetőségeivel. Bár a vállalatok háromnegyede már alkalmaz valamilyen AI-alapú megoldást, a technológia teljes körű integrálása egyelőre várat magára – jelezte Stylers Group IT szolgáltató cégcsoport közleményében.
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható.
A szakértők szerint sok fejlesztés öncélú, konkrét célkitűzések és stratégia nélkül valósul meg, miközben az AI napi használatához szükséges kompetenciák is hiányoznak.
Az AI-projektek sikere azonban nem csak a technológiai oldalon dől el: a vállalatoknak világos célokat kell meghatározniuk, figyelembe véve a hosszú távú üzleti igényeket. Az adatok hitelessége is kulcsfontosságú: ha a bemeneti adatok hibásak vagy nem relevánsak, a gépi tanulási megoldások nem működhetnek megfelelően. Ezért az adatok tisztítása és validálása elengedhetetlen.
Az AI-alapú megoldások bevezetésénél a vállalatoknak kellő nyitottsággal és stratégiai gondolkodással érdemes közelíteniük a technológiához, valamint oktatási programokkal biztosítani, hogy a kollégák hatékonyan tudják használni az új rendszereket – vélik a Protechtor tudásmegosztó oldalt működtető Stylers Group szakértői. Az AI-projektek hosszú távú sikere attól függ, hogy a technológiát mennyire sikerül integrálni a meglévő folyamatokba. //
Kapcsolódó cikkeink
A jól használt mesterséges intelligencia időt és pénzt takarít meg számunkra
A karácsonyi időszak örömteli, ám pénzügyileg megterhelő is lehet. Az…
Tovább olvasom >Van új a zuhany alatt, és azon túl is!
A tusfürdők piaca folyamatosan növekszik, ahogy a vásárlói elvárások egyre…
Tovább olvasom >Az idei aszály a konzervipar teljesítményére is negatív hatással volt
Közepes csemegekukorica-termést és gyenge zöldborsótermést vásárolhatott fel idén a hazai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A siker titka a kreativitás…
…erre szavaztak a Superbrands díjasok a díjátadó gála rögtönzött minifelmérésében.…
Tovább olvasom >Globális befektető csatlakozik a PortfoLion lengyel befektetéséhez
8,5 millió eurós befektetési kört zárt a PortfoLion Capital Partners…
Tovább olvasom >Hétszázra nőtt a A Lidl spanyolországi üzleteinek száma
A Lidl diszkont egyszerre hét új üzletet nyitott Spanyolországban, így…
Tovább olvasom >