Még több saját márkás terméket kínál a Makro Spanyolországban
Négyszáznál is több saját márkás cikkelemet vezetett be a Makro Spain a 2022–2023-as pénzügyi évben. A vállalat már most is több mint 6000 SKU-t kínál Makro Chef/Metro Chef, Professional, Premium, Rioba és Aro márkái alatt. Ezek a termékek a legutóbbi pénzügyi évben a Makro teljes árbevételének több mint 36%-át adták.
Ez a teljesítmény túlszárnyalta az anyacég, Metro által a leányvállalatok számára kitűzött célszámot, mely 35%-ban állapította meg a saját márkák által a nagykereskedő teljes árbevételéből való részesedést 2030-ra.
A saját márkák kiemelkedő teljesítménye a vállalat két évvel ezelőtt elindított stratégiai növekedési és transzformációs tervének eredménye, amely a saját márkák promócióját az egyik legfőbb prioritásként jelölte meg.
A Makro polcaira kerülő új termékek között megtalálhatók konzervek és élelmiszertermékek, a non-food szegmensben pedig professzionális konyhai eszközök, elemek és terítékek.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Személyre szabott AI vásárlóasszisztenst vezet be a Mercadona
Mostantól személyre szabott AI alapú vásárlóasszisztens, a MercadonIA könnyíti meg…
Tovább olvasom >Kivonul a Carrefour Ománból
Közel három évtizednyi működés után kivonul a Carrefour Ománból –…
Tovább olvasom >Közel 5 milliárd euróval járul hozzá a spanyol gazdasághoz a Heineken
A Heineken 2023-ban 4,84 milliárd euróval járult hozzá a spanyol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >A tojás ára tovább emelkedik: a ketreces tartás kivezetése drágítja a piacot
A magyarországi tojásárak január végére átlépték a száz forintos lélektani…
Tovább olvasom >