Még több saját márkás terméket kínál a Makro Spanyolországban
Négyszáznál is több saját márkás cikkelemet vezetett be a Makro Spain a 2022–2023-as pénzügyi évben. A vállalat már most is több mint 6000 SKU-t kínál Makro Chef/Metro Chef, Professional, Premium, Rioba és Aro márkái alatt. Ezek a termékek a legutóbbi pénzügyi évben a Makro teljes árbevételének több mint 36%-át adták.
Ez a teljesítmény túlszárnyalta az anyacég, Metro által a leányvállalatok számára kitűzött célszámot, mely 35%-ban állapította meg a saját márkák által a nagykereskedő teljes árbevételéből való részesedést 2030-ra.
A saját márkák kiemelkedő teljesítménye a vállalat két évvel ezelőtt elindított stratégiai növekedési és transzformációs tervének eredménye, amely a saját márkák promócióját az egyik legfőbb prioritásként jelölte meg.
A Makro polcaira kerülő új termékek között megtalálhatók konzervek és élelmiszertermékek, a non-food szegmensben pedig professzionális konyhai eszközök, elemek és terítékek.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo
Az Alcampo spanyol hipermarketlánc új, adatvezérelt kültéri reklámkampányt indított, amely…
Tovább olvasom >Országos sztrájk béníthatja a Ryanair spanyolországi járatait
Augusztus 15-től akár év végéig is tarthat az a munkabeszüntetés,…
Tovább olvasom >125 millió euróból korszerűsíti üzleteiben a hűtőrendszert a DIA
A spanyol DIA élelmiszer-kiskereskedelmi lánc 2029-ig összesen 125 millió eurót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Rekord magasságba szökött a svájci Lidl sajtexportja tavaly
Tizenöt éves fennállásának legerősebb évét zárta a svájci Lidl sajtexport…
Tovább olvasom >Alkoholmentes sörbe invesztál Robbie Williams
Robbie Williams személyében befektetőt kapott az ausztrál Heaps Normal alkoholmentes…
Tovább olvasom >