Szeptember 30-ig még kedvezményesen jelentkezhet a Sirha Budapest-re
A Sirha Budapest 2016. május 9. és 11. között bemutatja az élelmiszer-, a sütő- és cukrászipar, a szálloda- és vendéglátóipar valamint a gasztronómia legújabb trendjeit. A szeptember 30-a előtt jelentkező cégek 35 %-al kedvezményesebb helydíj áron foglalhatnak helyet a pavilonban.
A kiállítás a nemzetközi Sirhabrand újabb állomása, amely Magyarországon második alkalommal látja vendégül a FMCG szektor forgalmazóit, az élelmiszergyártó technológiával, a konyha technológiával illetve a csomagolástechnikával foglalkozó cégeket, a pék és cukrász alapanyag gyártókat, a szállodák és a top éttermek képviselőit, a kereskedelmi láncok beszerzőit, a nemzetközi piacról érkező döntéshozókat és beszerzőket.
Két előjelentkezési határidő biztosít kedvezményeket a kiállítóként jelentkezőknek. A 2015. szeptember 30-a előtt bejelentkezők a listaárhoz képest közel 35%-al olcsóbban foglalhatnak helyet a pavilonban, és a második körben november 30-ig közel 17 % kedvezmény vehető igénybe a helydíjakat tekintve.
A számos program, konferencia és előadás sorában a legnagyobb hazai és nemzetközi érdeklődésre a Bocuse d’Or európai döntője tarthat majd számot.
2016. május 9. és 11. között 20 000 szakmai látogatót várnak Budapestre Magyarországról és a régióból. A Hosted Buyer program keretében pedig szaklátogatók, beszerzők érkeznek a világ minden tájáról.
A kiállításhoz kapcsolódó kommunikáció három alappillére a hazai és regionális reklámkampány, a szakmai szervezetekkel folytatott közös kommunikáció illetve a direkt marketing kampány, mellyel a HUNGEXPO és a francia partner adatbázisainak köszönhetően közel 50 000 potenciális érdeklődőt érnek el.
A Sirha Budapestről bővebb információt talál a rendezvény honlapján:
Kapcsolódó cikkeink
Az EU 140 millió eurót fektet generatív mesterséges intelligencia bevezetésére az agrár-élelmiszeriparban is
Az Európai Bizottság négy új pályázati felhívást tett közzé a…
Tovább olvasom >Globális és egyedi döntések is kellenek a klímaváltozás mérsékléséhez
Globális és egyedi döntések is szükségesek a klímaváltozás mérsékléséhez, kis…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >