Szeptember 30-ig még kedvezményesen jelentkezhet a Sirha Budapest-re
A Sirha Budapest 2016. május 9. és 11. között bemutatja az élelmiszer-, a sütő- és cukrászipar, a szálloda- és vendéglátóipar valamint a gasztronómia legújabb trendjeit. A szeptember 30-a előtt jelentkező cégek 35 %-al kedvezményesebb helydíj áron foglalhatnak helyet a pavilonban.
A kiállítás a nemzetközi Sirhabrand újabb állomása, amely Magyarországon második alkalommal látja vendégül a FMCG szektor forgalmazóit, az élelmiszergyártó technológiával, a konyha technológiával illetve a csomagolástechnikával foglalkozó cégeket, a pék és cukrász alapanyag gyártókat, a szállodák és a top éttermek képviselőit, a kereskedelmi láncok beszerzőit, a nemzetközi piacról érkező döntéshozókat és beszerzőket.
Két előjelentkezési határidő biztosít kedvezményeket a kiállítóként jelentkezőknek. A 2015. szeptember 30-a előtt bejelentkezők a listaárhoz képest közel 35%-al olcsóbban foglalhatnak helyet a pavilonban, és a második körben november 30-ig közel 17 % kedvezmény vehető igénybe a helydíjakat tekintve.
A számos program, konferencia és előadás sorában a legnagyobb hazai és nemzetközi érdeklődésre a Bocuse d’Or európai döntője tarthat majd számot.
2016. május 9. és 11. között 20 000 szakmai látogatót várnak Budapestre Magyarországról és a régióból. A Hosted Buyer program keretében pedig szaklátogatók, beszerzők érkeznek a világ minden tájáról.
A kiállításhoz kapcsolódó kommunikáció három alappillére a hazai és regionális reklámkampány, a szakmai szervezetekkel folytatott közös kommunikáció illetve a direkt marketing kampány, mellyel a HUNGEXPO és a francia partner adatbázisainak köszönhetően közel 50 000 potenciális érdeklődőt érnek el.
A Sirha Budapestről bővebb információt talál a rendezvény honlapján:
Kapcsolódó cikkeink
Lengyel kormányfőhelyettes: az EU-Mercosur együttműködési szerződés veszélyezteti a lengyel mezőgazdaságot
Az Európai Unió és a dél-amerikai Mercosur szabadkereskedelmi övezet tagállamai…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >