Szeptember 30-ig még kedvezményesen jelentkezhet a Sirha Budapest-re
A Sirha Budapest 2016. május 9. és 11. között bemutatja az élelmiszer-, a sütő- és cukrászipar, a szálloda- és vendéglátóipar valamint a gasztronómia legújabb trendjeit. A szeptember 30-a előtt jelentkező cégek 35 %-al kedvezményesebb helydíj áron foglalhatnak helyet a pavilonban.
A kiállítás a nemzetközi Sirhabrand újabb állomása, amely Magyarországon második alkalommal látja vendégül a FMCG szektor forgalmazóit, az élelmiszergyártó technológiával, a konyha technológiával illetve a csomagolástechnikával foglalkozó cégeket, a pék és cukrász alapanyag gyártókat, a szállodák és a top éttermek képviselőit, a kereskedelmi láncok beszerzőit, a nemzetközi piacról érkező döntéshozókat és beszerzőket.
Két előjelentkezési határidő biztosít kedvezményeket a kiállítóként jelentkezőknek. A 2015. szeptember 30-a előtt bejelentkezők a listaárhoz képest közel 35%-al olcsóbban foglalhatnak helyet a pavilonban, és a második körben november 30-ig közel 17 % kedvezmény vehető igénybe a helydíjakat tekintve.
A számos program, konferencia és előadás sorában a legnagyobb hazai és nemzetközi érdeklődésre a Bocuse d’Or európai döntője tarthat majd számot.
2016. május 9. és 11. között 20 000 szakmai látogatót várnak Budapestre Magyarországról és a régióból. A Hosted Buyer program keretében pedig szaklátogatók, beszerzők érkeznek a világ minden tájáról.
A kiállításhoz kapcsolódó kommunikáció három alappillére a hazai és regionális reklámkampány, a szakmai szervezetekkel folytatott közös kommunikáció illetve a direkt marketing kampány, mellyel a HUNGEXPO és a francia partner adatbázisainak köszönhetően közel 50 000 potenciális érdeklődőt érnek el.
A Sirha Budapestről bővebb információt talál a rendezvény honlapján:
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: hamarosan újraindulhatnak a kínai-magyar agrárkapcsolatok
A magyar mezőgazdaságot és agráriumot számos kihívás érte az utóbbi…
Tovább olvasom >Innováció és hagyomány kéz a kézben
Fenntartható fejlődés, technológiai újítások, tudatos márkaépítés – ezek mentén alakítja…
Tovább olvasom >Áprilisban 5,0 százalékkal visszaesett az ipari termelés
2025 áprilisában az ipari termelés volumene 5,0, munkanaphatástól megtisztítva 2,3…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >