Továbbra is veszteséges a húsmentes húst gyártó Beyond Meat
A kaliforniai Beyond Meat közzétette negyedik negyedéves jelentését, és bár a cég még mindig veszteséges, a nagyfokú keresletnövekedésnek köszönhetően vesztesége sokkal kevesebb, mint egy évvel korábban volt – írja az ABC News nyomán az origo.
kép: foodnavigator.com
Az El Segundo városában található vállalat tavaly debütált a tőzsdén, és negyedik negyedéves jelentése szerint 452 ezer dolláros (139,1 millió forint) veszteséget hozott össze, ami jóval alacsonyabb az egy évvel korábbi negyedik negyedévhez képest, amikor még közel 7,5 millió dolláros (2,3 milliárd forint) veszteségről jelentett.
A FactSet által megkérdezett szakértők szerint azonban a részvényenkénti 1 centes veszteség elmaradt az elemzők által várt egy centes nyereséghez képest. A befektetők abban reménykedtek, hogy a harmadik negyedévhez hasonlóan ismét nyereséges lesz a cég.
A Beyond Meat részvénye hét százalékot esett és 99 dolláron (30 ezer forint) állt meg a korai tőzsdei kereskedésben. Tavaly júliusban a részvények értéke elérte a 240 dollárt (73 ezer forint), miután a vállalat megnövelte a 2019-es bevételi kilátásait.
Ugyanakkor a negyedik negyedében a cég bevétele 98,5 millió dollár volt, ami jócskán túlszárnyalta az elemzők által várt 81 millió dollárt.
Itt az ideje a növekedésnek”
– nyilatkozta Ethan Brown, a Beyond Meat vezérigazgatója, hozzátéve, hogy a vállalat növényi alapú hamburgerei és kolbászai már kaphatók az egyik áruházlánc észak-amerikai üzleteiben is.
Korábban pedig a Starbucks jelentette be, hogy 1.500 kanadai egységében lehet ezentúl venni a Beyond Meat húsmentes húsból készült szendvicseket. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Madárinfluenza a sertésekben? – Járványügyi kockázatra figyelmeztet az uniós élelmiszerbiztonsági szakértő
Súlyos járványügyi kockázatra figyelmeztetett Bernhard Url, az Európai Élelmiszerbiztonsági Hatóság…
Tovább olvasom >Komoly tárgyalások zajlanak a vámháború lezárásáról
Csak őszinte szándékkal lehet tárgyalni – így reagált a kínai…
Tovább olvasom >Új piacokat keres az EU az élelmiszeripar számára
Az amerikai piac kiesése komoly kihívást jelent az Európai Unió…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >8 ütős ötlet a tudatosabb, elfogadóbb és élhetőbb jövőért a Megoldások a holnapért kihívás döntőjében
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Megoldások a holnapért kihívás idei, ötödik évada. Kihirdették…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntarthatóság: indul a Generali EnterPrize pályázata a 15 milliós pályázati díjért
A Generali Csoport idén három kategóriában hirdeti meg a kis- és középvállalkozások…
Tovább olvasom >