Még lehet regisztrálni a “Márkaépítés a munkaerőpiacon” konferenciára
Február 22-én, szerdán találkoznak a Superbrands, MagyarBrands díjazott cégek tulajdonosai, marketingesei, hogy megosszák egymással tapasztalaikat, megoldásaikat a munkavállalók toborzásával, megtartásával és motiválásával kapcsolatban.
A Kinnarps House irodaházban (1133 Budapest, Váci út 92.) tartandó eseményen a munkáltatói márka építésén lesz a hangsúly. Céges dilemmákra neves szakértők válaszolnak, mint például: Balogh Péter (NNG ex-vezérigazgatója és a DreamJo.bs ügyvezetője), Várdai László (PannonWork értékesítési igazgatója), Oláh Alexandra (Jófogás.hu és Használtautó.hu marketing igazgatója), Kun Miklós (MediaCom Magyarország stratégiai igazgatója), Nemes Orsolya (Milestone Solution Lab vezető trénere), Radnai-Tóth Judit (AON Hewitt Employer Branding területvezető), Kádár Balázs (Bindermann I The Employer Branding Company ügyvezető partner és MPRSZ Employer Branding Tagozat vezetője).
A konferenciára várjuk mindazokat, akik a gyakorlatban alkalmazható megoldásokat keresnek – még lehet regisztrálni az utolsó helyekre! Program, regisztráció:
http://brandbook.hu/konferencia
Kapcsolódó cikkeink
A siker titka a kreativitás…
…erre szavaztak a Superbrands díjasok a díjátadó gála rögtönzött minifelmérésében.…
Tovább olvasom >A vártakon túl
A cikk a Trade magazin 2024/11. lapszámában olvasható. Minden évben…
Tovább olvasom >A Danone Magyarország kft. négy kategóriában is Superbrands díjas lett
A Danone Magyarország Kft. büszkén jelentheti be, hogy idén ismét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >