Még inkább kóla ízű a Pepsi light
Új hirdetési kampányával párhuzamosan a Diet Pepsi doboza is megújult, férfiasabbá vált.
A „még kólásabb ízt” kommunikáló kampány amerikai televízió és
rádiócsatornákon fut. A Diet Pepsi ezüst színű dobozán megváltozott logo és
betűtípus hirdeti a terméket. A cukor és kalóriamentes üdítő több koffeint és
egy csipetnyi gyömbért is tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >