Még inkább kóla ízű a Pepsi light
🎧 Hallgasd a cikket:
Új hirdetési kampányával párhuzamosan a Diet Pepsi doboza is megújult, férfiasabbá vált.
A „még kólásabb ízt” kommunikáló kampány amerikai televízió és
rádiócsatornákon fut. A Diet Pepsi ezüst színű dobozán megváltozott logo és
betűtípus hirdeti a terméket. A cukor és kalóriamentes üdítő több koffeint és
egy csipetnyi gyömbért is tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Maklárról a csillagokig: az űrcsoki utazása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >