Még inkább kóla ízű a Pepsi light
Új hirdetési kampányával párhuzamosan a Diet Pepsi doboza is megújult, férfiasabbá vált.
A „még kólásabb ízt” kommunikáló kampány amerikai televízió és
rádiócsatornákon fut. A Diet Pepsi ezüst színű dobozán megváltozott logo és
betűtípus hirdeti a terméket. A cukor és kalóriamentes üdítő több koffeint és
egy csipetnyi gyömbért is tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >