Még inkább kóla ízű a Pepsi light
🎧 Hallgasd a cikket:
Új hirdetési kampányával párhuzamosan a Diet Pepsi doboza is megújult, férfiasabbá vált.
A „még kólásabb ízt” kommunikáló kampány amerikai televízió és
rádiócsatornákon fut. A Diet Pepsi ezüst színű dobozán megváltozott logo és
betűtípus hirdeti a terméket. A cukor és kalóriamentes üdítő több koffeint és
egy csipetnyi gyömbért is tartalmaz.

Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lidl: újabb különadó-emelés már láncbezárást hozhat a magyar piacon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Fehérjeforrások új generációja: így hódítanak a magas proteintartalmú termékek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
