Még inkább kóla ízű a Pepsi light
Új hirdetési kampányával párhuzamosan a Diet Pepsi doboza is megújult, férfiasabbá vált.
A „még kólásabb ízt” kommunikáló kampány amerikai televízió és
rádiócsatornákon fut. A Diet Pepsi ezüst színű dobozán megváltozott logo és
betűtípus hirdeti a terméket. A cukor és kalóriamentes üdítő több koffeint és
egy csipetnyi gyömbért is tartalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >