Még app sem kell az Ahold Delhaize új, kasszamentes megoldásához
Új grab-and-go technológiát tesztel az Ahold Delhaize. A szupermarketlánc nemrég nyitotta meg digitális Albert Heijn üzletét az amszterdami repülőtéren. Az üzlet a tesztidőszak alatt két hónapig lesz nyitva.
A vásárlók a boltba belépve bescannelik érintős bankkártyájukat. Az üzletben kiválasztják a szükséges termékeket, miközben a szenzorok folyamatosan érzékelik, mit vettek le és raktak vissza a polcokra. A kamerák eközben ugyancsak figyelik a vásárlókat, és azt, ki mit vásárol.
A fizetés automatikusan történik, amint egy vásárló kilép az üzletből. A fizetési rendszer az amerikai AiFi start-up és a holland ING bank együttműködésével jött létre.
Kapcsolódó cikkeink
In-store audio retail média megoldást vezet be az Ahold Delhaize az Egyesült Államokban
A keleti parti üzleteiben új bolti audio reklámozási megoldást vezet…
Tovább olvasom >AI-receptekkel küzd a holland Albert Heijn az élelmiszer-pazarlás ellen
Az Albert Heijn új Scan&Kook néven indított kezdeményezése lehetővé teszi,…
Tovább olvasom >(Még) nem mindenkinek való az élelmiszer e-kereskedelem
Az online élelmiszerboltok demokratizálódása hosszabb időt vesz igénybe, mint amire…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >