Még app sem kell az Ahold Delhaize új, kasszamentes megoldásához
Új grab-and-go technológiát tesztel az Ahold Delhaize. A szupermarketlánc nemrég nyitotta meg digitális Albert Heijn üzletét az amszterdami repülőtéren. Az üzlet a tesztidőszak alatt két hónapig lesz nyitva.
A vásárlók a boltba belépve bescannelik érintős bankkártyájukat. Az üzletben kiválasztják a szükséges termékeket, miközben a szenzorok folyamatosan érzékelik, mit vettek le és raktak vissza a polcokra. A kamerák eközben ugyancsak figyelik a vásárlókat, és azt, ki mit vásárol.
A fizetés automatikusan történik, amint egy vásárló kilép az üzletből. A fizetési rendszer az amerikai AiFi start-up és a holland ING bank együttműködésével jött létre.
Kapcsolódó cikkeink
Kínálatának felét növényi fehérjére alapozza az Ahold Delhaize
2030-ig egyensúlyba kívánja hozni az állati és növényi eredetű fehérjéket…
Tovább olvasom >50%-ra növelné a növényi fehérje arányát kínálatában az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize az általa forgalmazott európai élelmiszer-kereskedelmi márkák körében…
Tovább olvasom >Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >