Még app sem kell az Ahold Delhaize új, kasszamentes megoldásához
Új grab-and-go technológiát tesztel az Ahold Delhaize. A szupermarketlánc nemrég nyitotta meg digitális Albert Heijn üzletét az amszterdami repülőtéren. Az üzlet a tesztidőszak alatt két hónapig lesz nyitva.
A vásárlók a boltba belépve bescannelik érintős bankkártyájukat. Az üzletben kiválasztják a szükséges termékeket, miközben a szenzorok folyamatosan érzékelik, mit vettek le és raktak vissza a polcokra. A kamerák eközben ugyancsak figyelik a vásárlókat, és azt, ki mit vásárol.
A fizetés automatikusan történik, amint egy vásárló kilép az üzletből. A fizetési rendszer az amerikai AiFi start-up és a holland ING bank együttműködésével jött létre.
Kapcsolódó cikkeink
50%-ra növelné a növényi fehérje arányát kínálatában az Ahold Delhaize
Az Ahold Delhaize az általa forgalmazott európai élelmiszer-kereskedelmi márkák körében…
Tovább olvasom >Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >Tavaly 11 új üzletet nyitott a cseh Albert
Az Ahold Delhaize csoport tagja, a cseh Albert 2024-ben 11…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >