Még app sem kell az Ahold Delhaize új, kasszamentes megoldásához
Új grab-and-go technológiát tesztel az Ahold Delhaize. A szupermarketlánc nemrég nyitotta meg digitális Albert Heijn üzletét az amszterdami repülőtéren. Az üzlet a tesztidőszak alatt két hónapig lesz nyitva.
A vásárlók a boltba belépve bescannelik érintős bankkártyájukat. Az üzletben kiválasztják a szükséges termékeket, miközben a szenzorok folyamatosan érzékelik, mit vettek le és raktak vissza a polcokra. A kamerák eközben ugyancsak figyelik a vásárlókat, és azt, ki mit vásárol.
A fizetés automatikusan történik, amint egy vásárló kilép az üzletből. A fizetési rendszer az amerikai AiFi start-up és a holland ING bank együttműködésével jött létre.
Kapcsolódó cikkeink
Az Albert Heijn a világon elsőként hozta nyilvánosságra metánkibocsátását
Az Albert Heijn holland élelmiszerlánc történelmi lépést tett: 2024-es fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >A nagyszámú érdeklődésre való tekintettel meghosszabbítja nevezési határidejét a Green Pledge!
Meghosszabbított nevezési határidővel, egészen augusztus 11-e, hétfőig várja a pályázatokat…
Tovább olvasom >Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >