Media multiplier vizsgálatok Magyarországon
2010-ben a Sanoma Media és a GfK együttműködésével készült egy a magyar piacon egyedülálló Media Multipilier kutatás, melynek eredményei szintén bizonyították, hogy a monomédiás (legtöbbször televíziós) kampányok hatékonysága több szempontból elmarad a több médiacsatornás, komplex kampányokétól. A kutatás a szépségápolási szektor kampányainak hatékonyságát vizsgálta, 20–49 éves női célcsoporton, több hullámban, online lekérdezéssel. A kutatás elsősorban a vásárlói magatartást és a vásárlásösztönzést mérte. A kampányok előtt és után mért eredményeket az alábbi szempontokból elemezte: termékkategória-ismeret (termékkategória-használat, márkaismeret, márkahasználat), valamint szociodemográfiai és médiahasználati szokások szerint.
Kapcsolódó cikkeink
Főként termékkeresésre használják a generatív AI-t
A generatív mesterséges intelligencia (AI) egyre népszerűbb a vásárlók körében,…
Tovább olvasom >SPAR Group: növekszik az AI elfogadottsága a kiskereskedelemben
Egyre nagyobb teret nyer a kiskereskedelmi környezetben a mesterséges intelligencia,…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >További cikkeink
A kkv-k mesterséges intelligencia használatáról egyeztetett Nagy Elek, MKIK elnök Palkovics László kormánybiztossal
Ma délelőtt Nagy Elek, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK)…
Tovább olvasom >Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a BioTechUSA cégcsoport
Történetének legnagyobb beruházását valósítja meg 9 milliárd forintból a tisztán…
Tovább olvasom >