Media multiplier vizsgálatok Magyarországon
2010-ben a Sanoma Media és a GfK együttműködésével készült egy a magyar piacon egyedülálló Media Multipilier kutatás, melynek eredményei szintén bizonyították, hogy a monomédiás (legtöbbször televíziós) kampányok hatékonysága több szempontból elmarad a több médiacsatornás, komplex kampányokétól. A kutatás a szépségápolási szektor kampányainak hatékonyságát vizsgálta, 20–49 éves női célcsoporton, több hullámban, online lekérdezéssel. A kutatás elsősorban a vásárlói magatartást és a vásárlásösztönzést mérte. A kampányok előtt és után mért eredményeket az alábbi szempontokból elemezte: termékkategória-ismeret (termékkategória-használat, márkaismeret, márkahasználat), valamint szociodemográfiai és médiahasználati szokások szerint.
Kapcsolódó cikkeink
Korán indult idén az iskolai bevásárlás az Egyesült Államokban
A back-to-school vásárlások idén szokatlanul korán kezdődtek az Egyesült Államokban…
Tovább olvasom >A német kiskereskedők 60%-a hirdet a közösségi médiában
Egy friss felmérés szerint Németországban a kiskereskedők közel 60%-a használ…
Tovább olvasom >A kisvállalkozások 83%-a számára létfontosságúak a házhozszállító platformok
A Wolt nemzetközi kutatása szerint a kereskedők 83%-a nélkülözhetetlennek tartja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szigorítja a brit kormány a kiberbiztonsági szabályokat
Az Egyesült Királyság kormánya új, szigorú kibervédelmi intézkedéseket jelentett be,…
Tovább olvasom >