Media multiplier vizsgálatok Magyarországon
2010-ben a Sanoma Media és a GfK együttműködésével készült egy a magyar piacon egyedülálló Media Multipilier kutatás, melynek eredményei szintén bizonyították, hogy a monomédiás (legtöbbször televíziós) kampányok hatékonysága több szempontból elmarad a több médiacsatornás, komplex kampányokétól. A kutatás a szépségápolási szektor kampányainak hatékonyságát vizsgálta, 20–49 éves női célcsoporton, több hullámban, online lekérdezéssel. A kutatás elsősorban a vásárlói magatartást és a vásárlásösztönzést mérte. A kampányok előtt és után mért eredményeket az alábbi szempontokból elemezte: termékkategória-ismeret (termékkategória-használat, márkaismeret, márkahasználat), valamint szociodemográfiai és médiahasználati szokások szerint.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >Átfogó kutatás a hazai sajtfogyasztásról
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács célkitűzése, hogy több magyar…
Tovább olvasom >Rekordösszeget spórolnak a német fogyasztók a fenntartható élelmiszereken
Németországban rekordalacsony szintre esett vissza a fenntartható termékek vásárlási hajlandósága.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kánya Kata: mindenki felelős a saját életéért!
Kánya Kata nem kér a titulusokból, abban hisz, hogy mindenkit…
Tovább olvasom >Új távlatokat nyit a rovarfehérje-iparban az Agroloop és a FreezeM együttműködése
Az Agroloop takarmánycélú lárvatenyésztési és takarmányalapanyag-előállítási tevékenysége egy teljesen új…
Tovább olvasom >Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >