McReggelizünk
Másfél évtizede boncolgatják a témát a hazai szaklapok, milyen vendéglátóhely-típusoknak éri meg reggeliztetni. A McDonald’s által április végén közzétett adatok talán sok kétkedőt meggyőznek arról: többeknek, mint akik most teszik.
A felnőtt lakosság körében végzett országos reprezentatív felmérés szerint több mint 800 ezren éhgyomorral vágnak neki a napnak. A McReggeli Gyorsjelentés eredményei szerint a magyarok négyötöde reggelente otthon eszik, de több mint 1,5 millióan hetente legalább egyszer házon kívül reggeliznek. A 18–29 éves fiatalok közel felénél, míg a 30–39 és 40–49 évesek harmadánál alakultak ki így a reggelizési szokások. A házon kívül reggelizők átlagosan 320–340 forintért vásárolnak, és az 1,3 milliót is meghaladja azoknak a száma, akik 400 forintnál többet költenek a nap első étkezésére. Megfelelő „körülmények” között akár többféle ételt is szívesen reggelizünk: a legnépszerűbb fogások között a szendvics és a péksütemény viszi el a pálmát, a magyarok 61-61 százaléka szokta ezeket enni reggelenként. Ezt követik a tojásételek (47%) és a tósztok, azaz a pirítós (33%).
A McDonald’s reggeli menüje mára a lánc forgalmának nagyjából 8, vendégkörének 11 százalékát adja, emellett félévente nagy promóciót is szentelnek a McReggeli népszerűsítésére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >