McDonald’s: növekedés és reális optimizmus
Megőrizte gyorséttermi vezető helyét a McDonald’s: 79 milliós vendégszám, 12 százalékos növekedés, 38,7 milliárd forintos forgalom és 1,54 milliárd forintos üzemi eredmény jellemezte a tavalyi évet.
A jelenleg 5000 főt foglalkoztató társaság 99 egységet tart fenn részben saját, részben franchise-üzemeltetésben. Beruházásra 2,5 milliárd forintot költött a vállalat, ebből 5 új éttermet és 8 McCafét nyitott, valamint felújított további 9 éttermet. A tavalyi csúcseredmény után a pénzügyi válság a gyorsétterem-láncot sem hagyta érintetlenül. Az idei év első három hónapjában a megszokottnál kevesebb vendég tért be az éttermekbe, áprilisban azonban a forgalom és a vendégszám is növekedésnek indult, így a vállalatvezetés az év hátralevő részére már reális optimizmussal tervez. A beruházásokra idén 1,8 milliárd forintot fordít: a korábbi évek fejlesztési ütemének megfelelően 2-3 új étterem nyílik és 6-8 régebbi felújítására kerül sor.

Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >