McDonald’s: indul a Jövő Élménye program
Októberben, a fővárosi Vörösvári úti étterem átalakításával kezdi meg hazai egységei „Jövő Élménye” koncepció szerinti átalakítását a McDonald’s – írja a tozsdeforum.hu. A vállalat áprilisban jelentette be, hogy már az idei évtől az „Experience of the Future” koncepció szerint, innovatív konyha- és kiszolgálási folyamtokkal, valamint interaktív digitális technológiával támogatott szolgáltatásokkal modernizálják a mekizés élményét. A Vörösvári úti egység átalakítását október és november folyamán négy további étterem megújítása követi, a tervek szerint pedig 2019 végére a hálózat valamennyi egysége az új koncepció szerint üzemel majd. A vállalat a friss éttermi élmény támogatására egy új „Vendégélmény Menedzser” pozíciót is létrehozott, amelyre a munkatársak kiválasztása már folyamatban van.
A „Jövő Élménye” névre keresztelt új éttermi koncepciót olyan jövőbe mutató igények és elvárások hívták életre, melyek gyökeresen megváltoztatják a mekizés élményét, egyúttal modernizálják a McDonald’s márkát.
A megújuló éttermekben a vendégek az igényüknek és elképzelésüknek leginkább megfelelő módon rendelhetik meg, fizethetik ki, kaphatják meg és fogyaszthatják el a termékeket. A vendégek számára a fejlesztés legfeltűnőbb elemei az érintőképernyős rendelésfelvevő kioszkok és a „table service”, azaz az asztalhoz történő kiszolgálás lesznek.
Emellett izgalmas újítás lesz egyes termékek személyes igényre szabható összetétele, vagy a családi éttermekben megújuló családbarát szolgáltatások. A kioszkoknál történő bankkártyás fizetés már a későbbi internetes, vagy mobiltelefonon történő fizetést készíti elő.
Az új éttermi koncepcióban nagy hangsúlyt kap a személyesség, amely a „Jövő Élményét” alapjaiban határozza majd meg. A minden étteremben jelen lévő Vendégélmény Menedzser feladata lesz, hogy a vendégtérben gondoskodjon a vendégek kényelméről, köszöntse őket, megismertesse velük az új eszközöket, segítsen nekik követni az új folyamatokat.
Bár két étteremben már egy éve működnek rendelésfelvevő kioszkok, a Vendégélmény Menedzserek munkájának fontos része lesz megmutatni a kioszkok működését, segíteni a rendelés összeállításában és leadásában, illetve az asztali kiszolgálás igénybevételében.
A jövő élményét kínáló éttermekben a kollégák is számos újdonsággal szembesülnek majd, hiszen nemcsak a vendégtér szolgáltatásai bővülnek, de a konyhai folyamatok is megújulnak.
A kollégáknak egyszerre csak egy-egy folyamatot kell felügyelniük és kézben tartaniuk, így gördülékenyebb, kiszámíthatóbb lesz a munka. A nyugodtabb, csendesebb környezetben családiasabb lesz a hangulat is, ami várhatóan a vendégtérbe is kisugárzik majd. (tozsdeforum.hu)
Kapcsolódó cikkeink
2027-ig megduplázza AI-befektetéseit a McDonald’s
A McDonald’s 2027-ig jelentősen növelni tervezi a mesterséges intelligenciába (AI)…
Tovább olvasom >Big Mac az osztalékszelvényen: mit kezdjünk a McDonald’s részvényével?
Vegye, vagy csak egye? Ez a kérdés foglalkoztatja most a…
Tovább olvasom >13,28 milliárd dollárral bővülhet az önkiszolgáló kioszkok piaca 2029-ig
A globális önkiszolgáló kioszkpiac várhatóan 13,28 milliárd dollárral növekszik 2025…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >Feltörtük a kollagénkódot: íme mi működik, és mi csak üres ígéret!
A kollagén évezredeken át csendben végezte a dolgát a szervezetünkben,…
Tovább olvasom >