Szerbiában a Maxi nyerte a My Choice-díjat
A szerb turisztikai szervezet, valamint az ország Kereskedelmi és Iparkamarája azokat díjazza, akik a leginkább tiszteletben tartják a legjobb nemzeti termékeket és márkákat. A felmérésben több mint 1900 ember vett részt 10 városban. A szupermarket kategóriában az Ahold Delhaize Maxi üzletlánca lett az első, amelyet a helyi kiskereskedő Tempo követett.
A Delhaize az egyik vezető élelmiszer-kiskereskedő Szerbiában a Mercator-S, és az Univerexport mellett. Az Euromonitor International kutatása szerint 2017-ben a szerb kiskereskedelmi piac viszonylag magas ütemben nőtt a gazdaság javulásának, valamint az elérhető jövedelmek és a fogyasztói bizalom növekedésének köszönhetően.
Kapcsolódó cikkeink
Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Ötszáz saját márkás termékkel bővíti kínálatát az Ahold Delhaize Közép- és Kelet-Európában
Az Ahold Delhaize holland kiskereskedelmi csoport 500 új saját márkás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Újra jön a Strandok Éjszakája
Idén tizenhatodik alkalommal rendezik meg a Magyar Fürdőszövetség kezdeményezésére a…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >