Szerbiában a Maxi nyerte a My Choice-díjat
A szerb turisztikai szervezet, valamint az ország Kereskedelmi és Iparkamarája azokat díjazza, akik a leginkább tiszteletben tartják a legjobb nemzeti termékeket és márkákat. A felmérésben több mint 1900 ember vett részt 10 városban. A szupermarket kategóriában az Ahold Delhaize Maxi üzletlánca lett az első, amelyet a helyi kiskereskedő Tempo követett.
A Delhaize az egyik vezető élelmiszer-kiskereskedő Szerbiában a Mercator-S, és az Univerexport mellett. Az Euromonitor International kutatása szerint 2017-ben a szerb kiskereskedelmi piac viszonylag magas ütemben nőtt a gazdaság javulásának, valamint az elérhető jövedelmek és a fogyasztói bizalom növekedésének köszönhetően.
Kapcsolódó cikkeink
Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >A kiskereskedőkkel egyeztetett élelmiszerár-csökkentésről tett bejelentést a szerb kormány
Belgrád közölte, hogy a frissáruktól a kávéig az élelmiszerek árának…
Tovább olvasom >Mintegy 700 termék árát csökkentette a szerb kormány
A rosszabb anyagi helyzetben lévők életkörülményeinek javítása érdekében a szerb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >