Mattel saját építőkocka-márkával száll versenybe a Legóval
A Mattel bejelentette, hogy Észak-Amerikában új építőkocka-márkát dob piacra Mattel Brick Shop néven, amely a Lego közvetlen versenytársa lesz. Az első termék májusban kerül piacra, és a vállalat a következő években további szettek bevezetését tervezi.
A Mattel a nürnbergi Nemzetközi Játékkiállításon mutatta be a márkát, amely kreatív, masszív és könnyen összerakható építőszetteket kínál. A vállalat közlése szerint a Mattel Brick Shop egyedi funkciókkal és testreszabási lehetőségekkel bővíti a kategóriát versenyképes áron.
Az új márka bevezetése része a Mattel többéves növekedési stratégiájának. A cég jelenleg a Mega Bloks márkával van jelen az építőjátékok piacán, és olyan franchise-okkal működik együtt, mint a Pokémon és a Hot Wheels. Az építőkocka-piacot a Lego dominálja, de a Mattel célja, hogy egyedi pozíciót alakítson ki a szegmensben.
A játékpiac bővelkedik kihívásokban: a termékéletciklus egyre rövidebb, a nagyobb kiskereskedők saját márkás kínálata pedig fokozza a versenyt.
A Mattel 2023-as árbevétele 5,4 milliárd dollár volt, és a vállalat 2026-ig 200 millió dolláros költségcsökkentést tervez.
A vállalat január 27-én jelentette be, hogy partnerségre lép a Ferrarival, minek keretében új Hot Wheels termékeket fejlesztenek a felek. A kollekcióban a Ferrari klasszikusai és a luxusautógyártó legújabb modelljei is szerepelnek majd, melyek várhatóan idén tavasszal kerülnek forgalomba.
Retail Dive
Kapcsolódó cikkeink
A játékpiacot is fellendíti a húsvét
A játékpiacot is fellendíti a húsvét, általában 5 és 10…
Tovább olvasom >Úgy állnak össze, mint két jó nagy Lego – A nap képe
3-4 reptéri „kezelés” a legdrágább bőröndön is olyan mély nyomokat…
Tovább olvasom >Ezek a Lego legdrágább dolgozói készletei – ritka szettek csillagászati áron
A Lego minden évben meglepi dolgozóit egyedi, kizárólag számukra készített…
Tovább olvasom >További cikkeink
Annyi a Temunak és Sheinnek Európában is?
Az amerikai kereskedelmi szigorítások hatására újabb kihívás előtt áll az…
Tovább olvasom >3D-nyomtatott Starbucks nyílik Texasban
Futurisztikus mérföldkőhöz érkezett a vendéglátóipar: a Starbucks olyan kávézót nyit…
Tovább olvasom >A SZÉP-kártya, az egészségpénztári tagság és az áruhitel is növeli a költési hajlandóságot
A Széchenyi Pihenőkártya mindennapok része: a SZÉP kártya tulajdonos magyarok…
Tovább olvasom >