Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt, ami idén a tudatos élelmiszer vásárlásra és táplálkozásra ösztönöz. A kezdeményezéshez több hazai bank is csatlakozott.
„Az idei Green Friday fókuszában a fenntartható élelmiszer vásárlás és a tudatos táplálkozás áll, mivel jól látható, hogy a fogyasztói döntéseink nagy része – különösen az élelmiszer-fogyasztás terén – jelentős hatással van a környezetre. Kutatások szerint a globális szén-dioxid kibocsátás meghatározó hányada mindennapi vásárlásainkból és életmódbeli választásainkból ered. Partnereinkkel közös célunk, hogy könnyen betartható tippekkel és megoldásokkal segítsünk azoknak, akik szeretnének fenntarthatóbban élni: például helyi, szezonális termékeket választani vagy csökkenteni az élelmiszer-pazarlást. A kampányban azt is szeretnénk szemléltetni, hogy a fenntarthatóság nem egy elvont cél, hanem olyan hétköznapi választások sorozata, amikkel kicsit mindenki hozzátehet egy élhetőbb jövőhöz.”
– mondta Szalkai Réka, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős marketing igazgatója.
A Green Friday oldalán a GreenSense szakmai partnerek által kidolgozott tudástárral és frissülő tartalmakkal várják az érdeklődőket. Az idei év tematikájának megfelelően az élelmiszerekkel, tudatos, fenntartható bevásárlással és étkezéssel kapcsolatos témák kerülnek előtérbe. A microsite a mindennapi tanácsok mellett segít abban is, hogy a közelgő ünnepekre készülve is fenntarthatóbb döntéseket hozzunk.
A kampányhoz idén is csatlakoztak olyan véleményvezérek, akik más-más szemszögből közelítik meg a fenntarthatóságot. Dr. Görbe Pál, Rimóczi Zsófia, Greens of Daisy és Turai Barna tartalomgyártók, a „Green Squad” tagjai közösségük számára mutatnak be követhető példákat, legyen szó bevásárlásról, receptekről, öltözködésről vagy egyéb fogyasztási szokásokról.
A kampánnyal a csatlakozó pénzintézetek bankfiókjaiban és a nagyobb budapesti piacokon felállított pop-up standokon is találkozhatunk. A helyszíneken olyan szórakoztató, interaktív élményeket kínálnak, mint például tudatossági kvíz és tippalma, amik nem csak hasznosítható tudást, de nyereményeket is tartogatnak.
A Green Friday kampány a Black Friday során gyakran előforduló túlfogyasztásra hívja fel a figyelmet, elsődleges célja az átgondoltabb vásárlási szokások ösztönzése. A november 15-én induló kampány fő üzenete, hogy a fenntarthatósággal és a környezettel kapcsolatos tudatosság nem kell, hogy extra terhet jelentsen, hiszen egyszerű, a mindennapi életbe könnyen beépíthető szokásokkal is elérhető.
További információk a Green Friday webodalán érhetők el.
Kapcsolódó cikkeink
A kártyás fizetés ma már alapelvárás a kereskedőktől
„A kártyaelfogadás ma már olyan, mint egy közműszolgáltatás: alapelvárás. Aki…
Tovább olvasom >Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >Élmény és mobilitás találkozott a MOL és a Mastercard közös promóciójában
December elsején zárult le a MOL és a Mastercard újabb közös nyereményjátéka, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >