MasterCard a kirakatban
Marketingtörténetében először jelent meg interaktív közterületi felületekkel a MasterCard New York, Chicago, Miami és Philadelphia utcáin.A forgalmas kiskereskedelmi zónákban, a boltok elé helyezett reklámok az okosabb E-vásárlásra (A Smarter Way to Shop Online) és a márka internetes oldalára, a MarketPlace-re (Where Bargains Find You) hívják fel a vásárlók figyelmét.
A mozgásérzékelővel felszerelt óriás displayeken különböző tárgyak, például pénztárca, laptop, edzőcipő jelenik meg, ha valaki elsétál mellettük. Egy külön felugró ablakban pedig a MasterCard MarketPlace legfrissebb ajánlatai láthatók, amit a járókelők azonnal, elektronikusan elküldhetnek maguknak.
A MasterCard digitálismarketing-területért felelős vezetője, Cheryl Guerin szerint a valódi üzletek elé település a kommunikációs csatorna kiterjesztésének logikus következő lépése volt. A közterületi aktivitás mellett a MasterCard tv-, sajtó- és online kampányt is folytat, valamint rendkívüli napi ajánlatokkal kecsegteti az érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én délig
A nagy élelmiszerláncok többsége nyitva tartja üzleteit december 24-én, a…
Tovább olvasom >Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >