MasterCard a kirakatban
Marketingtörténetében először jelent meg interaktív közterületi felületekkel a MasterCard New York, Chicago, Miami és Philadelphia utcáin.A forgalmas kiskereskedelmi zónákban, a boltok elé helyezett reklámok az okosabb E-vásárlásra (A Smarter Way to Shop Online) és a márka internetes oldalára, a MarketPlace-re (Where Bargains Find You) hívják fel a vásárlók figyelmét.
A mozgásérzékelővel felszerelt óriás displayeken különböző tárgyak, például pénztárca, laptop, edzőcipő jelenik meg, ha valaki elsétál mellettük. Egy külön felugró ablakban pedig a MasterCard MarketPlace legfrissebb ajánlatai láthatók, amit a járókelők azonnal, elektronikusan elküldhetnek maguknak.
A MasterCard digitálismarketing-területért felelős vezetője, Cheryl Guerin szerint a valódi üzletek elé település a kommunikációs csatorna kiterjesztésének logikus következő lépése volt. A közterületi aktivitás mellett a MasterCard tv-, sajtó- és online kampányt is folytat, valamint rendkívüli napi ajánlatokkal kecsegteti az érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A vidék gazdaságának erősítése egész Magyarország megerősítését jelenti
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >FAO: csökkentek a globális élelmiszerárak szeptemberben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szigor jön a trappista és a vadkovászos fronton – új rendelet védi a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >