MasterCard a kirakatban
Marketingtörténetében először jelent meg interaktív közterületi felületekkel a MasterCard New York, Chicago, Miami és Philadelphia utcáin.A forgalmas kiskereskedelmi zónákban, a boltok elé helyezett reklámok az okosabb E-vásárlásra (A Smarter Way to Shop Online) és a márka internetes oldalára, a MarketPlace-re (Where Bargains Find You) hívják fel a vásárlók figyelmét.
A mozgásérzékelővel felszerelt óriás displayeken különböző tárgyak, például pénztárca, laptop, edzőcipő jelenik meg, ha valaki elsétál mellettük. Egy külön felugró ablakban pedig a MasterCard MarketPlace legfrissebb ajánlatai láthatók, amit a járókelők azonnal, elektronikusan elküldhetnek maguknak.
A MasterCard digitálismarketing-területért felelős vezetője, Cheryl Guerin szerint a valódi üzletek elé település a kommunikációs csatorna kiterjesztésének logikus következő lépése volt. A közterületi aktivitás mellett a MasterCard tv-, sajtó- és online kampányt is folytat, valamint rendkívüli napi ajánlatokkal kecsegteti az érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >