Másodszor is Superbrands-díjas az ALDI
A rangos kitüntetést a márkaerő, az ismertség, a megbecsültség és a tradíció tekintetében legerősebbnek bizonyuló fogyasztói márkák nyerhetik el.
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. nagyon büszke arra, hogy immár másodszor nyerte el a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága által odaítélt Superbrands díjat.
A Superbrands program idén tizenkettedik alkalommal díjazta a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat. 2014 után az ALDI idén ismét a díjazottak között szerepel.
„Két évvel ezelőtt is nagy megtiszteltetés volt számunkra, hogy az ALDI bekerült a legnépszerűbb márkák közé hazánkban, az pedig, hogy idén ismét elnyertük ezt az elismerést, külön öröm számunkra. Mindig nagyon jó érzés, mikor elismerik a munkánkat, főleg, ha azt egy ilyen nívós díjjal teszik. Az ALDI Magyarország számára kiemelten fontos, hogy vásárlóinak minden esetben magas minőségű termékeket nyújtson, ezt az elköteleződésünket pedig a Superbrands védjegy elnyerésével és használatával még inkább erősíteni tudjuk” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Az ALDI-ról Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként a lehető legkedvezőbb áron biztosítja kiváló minőségű termékeit vásárlói számára. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon. Jelenleg több mint 2000 magyar munkavállalót foglalkoztat és 111 áruházból álló országos hálózattá bővült. Az ALDI Magyarországról bővebb információ a www.aldi.hu weboldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
Egymillió adag ételt adományoz a brit Aldi rászorulóknak a nyári szünetben
Az Aldi tovább bővíti jótékonysági kezdeményezései körét: a diszkontlánc vállalta,…
Tovább olvasom >Mintegy 5 millió eurót fordít zöld energiára az Aldi Írországban
Az Aldi Ireland bejelentette, hogy 5 millió eurós beruházással energiatakarékos…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marriott Residences márkanév alatt születik újjá a Körszálló
Új életre kel a budai látkép ikonikus eleme, a Körszálló.…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >Sz. Variáns a világ dizájn fővárosaiban – Párizstól Milánón át Debrecenig
Az Sz.Variáns több mint három évtizede a magyar csomagolástechnikai ipar…
Tovább olvasom >