Másodszor is Superbrands-díjas az ALDI
A rangos kitüntetést a márkaerő, az ismertség, a megbecsültség és a tradíció tekintetében legerősebbnek bizonyuló fogyasztói márkák nyerhetik el.
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. nagyon büszke arra, hogy immár másodszor nyerte el a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága által odaítélt Superbrands díjat.
A Superbrands program idén tizenkettedik alkalommal díjazta a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat. 2014 után az ALDI idén ismét a díjazottak között szerepel.
„Két évvel ezelőtt is nagy megtiszteltetés volt számunkra, hogy az ALDI bekerült a legnépszerűbb márkák közé hazánkban, az pedig, hogy idén ismét elnyertük ezt az elismerést, külön öröm számunkra. Mindig nagyon jó érzés, mikor elismerik a munkánkat, főleg, ha azt egy ilyen nívós díjjal teszik. Az ALDI Magyarország számára kiemelten fontos, hogy vásárlóinak minden esetben magas minőségű termékeket nyújtson, ezt az elköteleződésünket pedig a Superbrands védjegy elnyerésével és használatával még inkább erősíteni tudjuk” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Az ALDI-ról Az ALDI a diszkont filozófia megalkotójaként a lehető legkedvezőbb áron biztosítja kiváló minőségű termékeit vásárlói számára. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. 2008-ban nyitotta meg hálózatának első áruházát Magyarországon. Jelenleg több mint 2000 magyar munkavállalót foglalkoztat és 111 áruházból álló országos hálózattá bővült. Az ALDI Magyarországról bővebb információ a www.aldi.hu weboldalon található.
Kapcsolódó cikkeink
Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Leépítésekbe kezdtek a brit élelmiszer-kereskedők a növekvő költségek miatt
Átrendeződőben van az Egyesült Királyság élelmiszer-kereskedelmi ágazata: a szupermarketek munkahelyeket…
Tovább olvasom >További cikkeink
100 éve együtt az úton – 2025-ben 100. születésnapját ünnepli a Shell Magyarországon
Idén ünnepli századik születésnapját a Shell Magyarországon. A vállalat, amely…
Tovább olvasom >A Shein elhalasztja londoni tőzsdei bevezetését: piaci kihívások és változó stratégiák
A népszerű kínai online divatkiskereskedő, a Shein elhalasztotta tervezett tőzsdei…
Tovább olvasom >Az online Árfigyelővel sokat spórolhatnak a családok
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) nyomon követi az élelmiszerek piacán zajló…
Tovább olvasom >