Második SPAR üzletét nyitotta a Kun-család a fővárosban
Kun László és Kunné Csörgő Tünde 2014. április 10-én nyitotta meg második, 120 m2-es eladóterű franchise üzletét Budapesten a Szt. Orbán tér 7. szám alatt SPAR market néven.
Az új üzlet termékkínálatában megjelenik több minőségi SPAR saját és exkluzív márkatermék, köztük a SPAR Premium termékcsalád. A helyben sütött pékáruk, csemege termékek gazdag választéka mellett a cég saját húsüzeméből származó, garantáltan ellenőrzött minőségű, előrecsomagolt húsáruk is helyet kapnak a kínálatban. A SuperShop pontgyűjtő kártya ebben az üzletben is használható, ugyanúgy, mint a többi franchise partnernél.
A Kun kereskedő család tavaly júliusban nyitotta meg első SPAR partner üzletét Erzsébetvárosban, a Király utca 35-37. szám alatt. A partneri együttműködés a SPAR és a kiskereskedők számára is kölcsönös előnyöket nyújt. A SPAR ezzel a megoldással is támogatni tudja a hazai kisvállalkozásokat, ugyanakkor mindazon előnyök, melyekkel egy tulajdonosként üzemeltetett egység rendelkezik, mint például a vásárlókkal való személyes kapcsolat, hosszabb távon beépülnek a SPAR üzleti kultúrájába is, tovább emelve annak színvonalát.
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft 2012-ben indította el együttműködési programját családi vállalkozásokban dolgozó kereskedőkkel, s az azóta eltelt időszakban megnyitott egységekkel – köztük az OMV töltőállomásokon található SPAR express-ekkel – együtt tizenhatra nőtt a cégcsoport partner üzleteinek száma.
Az áruház Fhont Tímea boltvezetővel és hat fős személyzettel a hét minden napján várja vásárlóit.
Cím: Budapest XII. Szt. Orbán tér 7.
Nyitva tartás: H-P: 7.00 – 22.00; Szo-V: 9:00 – 21:00
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >Műanyag-cunami helyett üvegforradalom
Miközben a fenntarthatóság központi téma lett, több millió tonna műanyag-csomagolás…
Tovább olvasom >