Második „Bottega” koncepció-üzletét nyitja a Granarolo Bolognában
Az olasz tejtermékgyártó Granarolo Milánó után Bolognában nyitotta meg második Bottega-üzletét, mely elnevezése a hagyományos sarki kisboltra utal. A 170 négyzetméteres üzlet a városközpontban található, ahol a vásárlók önkiszolgáló részlegen és pultból is vásárolhatnak a cég portfóliójában szereplő széles sajtválasztékból és partnercégek felvágottaiból.
A koncepció fejlesztésével cél az élelmiszer-hulladék mennyiségének csökkentése is, hiszen a közeli lejáratú termékek (tejet, joghurtot, sajtot) 30–50% kedvezménnyel kaphatók. A fenntarthatóság jegyében az üzletben mérsékelt környezeti hatású újgenerációs hűtőgépek működnek.
A vállalat tervei szerint 2022-ben további olasz városokban nyit hasonló üzleteket, melyek, bár közvetlen irányítás alatt állnak majd, mégsem rendeződnek láncba.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40.000 lejáratközeli árucikket kell leértékelnie…
Tovább olvasom >Fenntartható sört készített a megmaradt kenyérből a spanyol El Corte Inglés lánc
Az El Corte Inglés a Cervezas Mica kézműves gyártóval együttműködve…
Tovább olvasom >Négy milliárd fontot fektet a Lidl a brit élelmiszeriparba 2023-ban
Tervei szerint a Lidl GB 2023-ig 4 milliárd fontot invesztál…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >