Második „Bottega” koncepció-üzletét nyitja a Granarolo Bolognában
Az olasz tejtermékgyártó Granarolo Milánó után Bolognában nyitotta meg második Bottega-üzletét, mely elnevezése a hagyományos sarki kisboltra utal. A 170 négyzetméteres üzlet a városközpontban található, ahol a vásárlók önkiszolgáló részlegen és pultból is vásárolhatnak a cég portfóliójában szereplő széles sajtválasztékból és partnercégek felvágottaiból.
A koncepció fejlesztésével cél az élelmiszer-hulladék mennyiségének csökkentése is, hiszen a közeli lejáratú termékek (tejet, joghurtot, sajtot) 30–50% kedvezménnyel kaphatók. A fenntarthatóság jegyében az üzletben mérsékelt környezeti hatású újgenerációs hűtőgépek működnek.
A vállalat tervei szerint 2022-ben további olasz városokban nyit hasonló üzleteket, melyek, bár közvetlen irányítás alatt állnak majd, mégsem rendeződnek láncba.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40.000 lejáratközeli árucikket kell leértékelnie…
Tovább olvasom >Fenntartható sört készített a megmaradt kenyérből a spanyol El Corte Inglés lánc
Az El Corte Inglés a Cervezas Mica kézműves gyártóval együttműködve…
Tovább olvasom >Négy milliárd fontot fektet a Lidl a brit élelmiszeriparba 2023-ban
Tervei szerint a Lidl GB 2023-ig 4 milliárd fontot invesztál…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >