Második „Bottega” koncepció-üzletét nyitja a Granarolo Bolognában
Az olasz tejtermékgyártó Granarolo Milánó után Bolognában nyitotta meg második Bottega-üzletét, mely elnevezése a hagyományos sarki kisboltra utal. A 170 négyzetméteres üzlet a városközpontban található, ahol a vásárlók önkiszolgáló részlegen és pultból is vásárolhatnak a cég portfóliójában szereplő széles sajtválasztékból és partnercégek felvágottaiból.
A koncepció fejlesztésével cél az élelmiszer-hulladék mennyiségének csökkentése is, hiszen a közeli lejáratú termékek (tejet, joghurtot, sajtot) 30–50% kedvezménnyel kaphatók. A fenntarthatóság jegyében az üzletben mérsékelt környezeti hatású újgenerációs hűtőgépek működnek.
A vállalat tervei szerint 2022-ben további olasz városokban nyit hasonló üzleteket, melyek, bár közvetlen irányítás alatt állnak majd, mégsem rendeződnek láncba.
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligenciával csökkenti az élelmiszerpazarlást a Carrefour Belgiumban
A Carrefournak nap mint nap 40.000 lejáratközeli árucikket kell leértékelnie…
Tovább olvasom >Fenntartható sört készített a megmaradt kenyérből a spanyol El Corte Inglés lánc
Az El Corte Inglés a Cervezas Mica kézműves gyártóval együttműködve…
Tovább olvasom >Négy milliárd fontot fektet a Lidl a brit élelmiszeriparba 2023-ban
Tervei szerint a Lidl GB 2023-ig 4 milliárd fontot invesztál…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >KSH: 2025 első negyedévében a gazdaság teljesítménye stagnált a 2024. első negyedévihez képest
Magyarország bruttó hazai termékének volumene 2025 első negyedévében a nyers…
Tovább olvasom >Vegyszerkoktél a tányéron: riasztó adatok az európai élelmiszerek szennyezettségéről
Az Európai Élelmiszerbiztonsági Hivatal (EFSA) friss jelentése szerint az európai…
Tovább olvasom >